یادداشت میهمان;
امروز جریان فکری و وابستگی های سیاسی و مالی روزنامه صدای زنجان به عنوان یکی از تریبونهای حمله به مجتهد منتخب استان در مجلس خبرگان رهبری مشخص است اما طبعا به مرور زمان مشخصات و مختصات دقیقتری از اتاق فرمان عملیات رسانه ای و افراد دستور دهنده این نوع حملات مشخص خواهد شد که طبعا نتیجه آن چیزی جز تحمیل هزینه های بیشتر به دولت در انتخابات 96 نخواهد بود.
کد خبر: ۳۶۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 17 January 2017
یکی از مخاطبین تابناک زنجان در یادداشتی ارسالی برای این رسانه در واکنش به حمله های اخیر رسانه ای به نماینده منتخب استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری نوشت:

در طول دوران عمر نظام جمهوری اسلامی ایرانی شاید یکی از مهمترین دوره های انتخاباتی استان زنجان در اسفند 94 رقم خورد و در طی برگزاری آن و بر جریان سیاسی حاکم بر دولت وقت، اصولگرایان و نیروهای غیر وابسته به جریان تدبیر و امید و اطلاح طلبان با پیروزی قاطع موفق به کسب کرسی ها مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری شدند.

طبعا پیام این انتخابات برای دولت و حامیان آن در استان بسیار سنگین بود بطوری که در نخستین اقدام، دولت با جابجایی گسترده مسئولین استانی و مهره چینی مجدد سعی نموده است این شکست در عرصه افکار عمومی را در انتخابات 96 جبران نماید گرچهنوع جابجایی ها نشان می دهد که دولت تجربه درستی از انتخابات 94 نگرفته است و چهره های جایگزین با توجه به سوابق و کارنامه فعالیت های پیشینشان طبعا نتایج فاجعه آمیز تری را برای دولت یازدهم خلق خواهند کرد!

اما آنچه در ماههای اخیر بیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب حساسیت گروههای تندرو و حامی دولت شد انتخاب یک روحانی انقلابی و نه محافظه کار به نمایندگی مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری است.

حجت الاسلام و المسلمین دولابی به عنوان یک چهره نخبه حوزی که کارنامه درخشانی در حوزه آموزش و فرهنگی سازی معارف اسلامی در سطح کشور و حتی سطوح بین المللی دارد بر خلاف انتظار برخی جریان های تندرو پس از ورود به مجلس خبرگان نه تنها رویه محافظه کاری را برنگزید بلکه با شدت بیشتری در عرصه های مختلف رسانه ای به بیان اندیشه های انقلابی و تبیین دیدگاههای مقام معظم رهبری در حوزه های سیاست داخلی و خارجی کشور پرداخت.

البته تسلط ایشان به مفاهیم الهی  و قرآنی موجب شده است تا جلسات سخنرانی و تفسیر ایشان از محبوبیت بالایی در بین اقشار مختلف مردم برخوردار باشد با این حال گویا با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 برخی از احزاب و گروههای سیاسی ، محبوبیت بالا و روشنگری های ایشان را بر نمی تابند لذا بصورت هماهنگ حملاتی رسانه ای را بر علیه این نماینده منتخب استان ترتیب داده اند.

متاسفانه استدلال مخالفان این شخصیت علمی و انقلابی تشابه فراوانی با تفکرات لایک دارد بطوری که در برخی از اظهارات این فعالین جریان مشاهده می کنیم که از این روحانی در خواست می شود تا از بیان دیدگاههای سیاسی در سخنرانی های خود فاصله بگیرد و این دقایقا مشابهه همان درخواستهایی است که ساواک و عوامل رژیم شاهنشاهی از امام خمینی(ره) و یاران ایشان همچون شهیدان مطهری ، بهشتی و طالقانی داشتند.

بدون شک مشخص است که شخصیتی انقلابی و مسلط به قرآن و پیام های الهی آن همچون حجت الاسلام و المسلمین دولابی هرگز در مواجهه با اینگونه حملات رسانه ای مانند آنچه در یکی از روزنامه های محلی استان اتفاق افتاد تسلیم نخواهد شد و خط و مشی مطلوب این جریان را که همان محافظه کاری و گوشه نشینی است هرگز برنخواهد گزید زیرا بررسی سوابق ایشان ثبات بر اندیشه ها و عقاید انقلابی را تایید می کند.
 
خوشبختانه جریان فکری و وابستگی های سیاسی و مالی روزنامه صدای زنجان به عنوان یکی از تریبونهای حمله به مجتهد منتخب استان در مجلس خبرگان رهبری مشخص است اما طبعا به مرور زمان مشخصات و مختصات دقیقتری از اتاق فرمان عملیات رسانه ای و افراد دستور دهنده این نوع حملات منتشر خواهد شد که طبعا نتیجه آن چیزی جز تحمیل هزینه های بیشتر به سبد رای دولت یازدهم در انتخابات 96 نخواهد بود.

متاسفانه رویکرد این نوع رسانه ها را می توان به دوستی خاله خرسه تشبیه کرد که در ظاهر قصد خدمت به دولت را دارد اما با به تشنج کشیدن آرامش استان قدمی جز تضعیف بیش از پیش دولت در استان آنهم در ماههای حساس پیش از انتخابات بر نمی دارد و باید نمایندگان عالی دولت در استان که بر خلاف برخی مسئولین منافع مستقیمی در این رسانه ندارند با هوشیاری مانع از تداوم این نوع رفتارهای نسنجیده شوند.

در پایان مدیران پشت صحنه حملات رسانه ای اخیر به منتخب استان باید توجه داشته باشند که استان زنجان و مردم شهید پرور آن حامی قرآن و شخصیت انقلابی منتخب خود در خبرگان رهبری هستند و اینگونه اقدامات جز بد بین تر نمودن مردم نسبت به جریانات حامی دولت نتیجه ای نخواهد داشت.

یادداشتی از : یک شهروند عادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار