ستاره سابق تیم ملی پرتغال بعد از مدتها دلیل جدایی از بارسلونا و پیوستن به رئال مادرید را فاش کرد.
کد خبر: ۳۷۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 11 February 2017
به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، لوئیس فیگو در سال ۲۰۰۰ توانست توپ طلای فوتبال جهان را کسب کند تا خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دوران خود معرفی کند ولی انتقال او از بارسلونا به رئال مادرید باعث شد تا شرایط برای این بازیکن به شدت تغییر کند. از این انتقال هنوز هم به عنوان یکی از باورنکردنی ترین انتقال های فوتبال جهان یاد می شود.

لوئیس فیگو درباره انتقال از بارسلونا به رئال مادرید و دلیل این انتخاب گفت: بعضی وقت ها در زندگی تان پیش می آید که کاری را با تمام وجود انجام می‌دهید ولی دیگران قدردان شما نیستند و این کار شما را نمی بینند. البته منظور من با هواداران نیست بلکه با مسئولان باشگاه است و به همین خاطر تصمیمی می گیرید که دیگر آن را نمی توانید برگردانید و به تیم مقابل می روید. من از این تصمیم ناراحت نیستم بلکه مجبور شدم چنین تصمیمی بگیرم. فقط به خاطر پول بیشتر یا شرایط تیمی بهتر به رئال نرفتم بلکه افرادی در باشگاه بودند که با وجود آنها نمی توانستم به کارم در تیم ادامه بدهم و همین باعث شد تا تیم جدیدی برای خود انتخاب کنم و از بارسلونا بروم.

در حال حاضر لوئیس انریکه و زین الدین زیدان دو مربی فعلی بارسلونا و رئال مادرید هستند که روزگاری نه چندان دور با لوئیس فیگو هم تیمی بودند. ستاره سابق تیم ملی پرتغال درباره حضور این دو مربی جوان در دو تیم بزرگ اسپانیا گفت: انریکه جام های زیادی برده است و توانسته خودش را به عنوان مربی اثبات کند. من برای او احترام زیادی قائل هستم با وجود آنکه در تیم رقیب بوده است. درباره زیدان باید بگویم که عملکردی فوق العاده در این تیم داشته است. مربیگری در رئال اصلا آسان نیست. در رئال همه در کوتاه ترین زمان ممکن از شما نتیجه و قهرمانی می خواهند و در این شرایط خیلی سخت است که بتوانید مربیگری کنید ولی زیدان تاکنون عملکرد فوق العاده ای داشته است.

او درباره این ادعا که گفته می شود به دنیای مربیگری روی خواهد آورد گفت: اینطور نیست. نمی خواهم وارد دنیای مربیگری شوم. الان برای مربیانی که مدت ها کار کردند نیز کسب نتیجه خیلی سخت شده است چه برسد به من که بخواهم برای اولین بار به مربیگری روی بیاورم.
برچسب ها: فیگو ، بارسلونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار