مهاجم ایرانی هیرنفین درباره شرایط خوب خود در این تیم با رسانه های هلندی به صحبت پرداخته است.
کد خبر: ۳۷۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸ 11 February 2017
به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنیوز هلند، رضا قوچان نژاد در این فصل توانسته است با زدن 12 گل در لیگ هلند خودش را به عنوان یکی از بهترین و گلزن ترین بازیکنان معرفی کند و همین باعث شده است تا تیم های زیادی خواهان جذب مهاجم ایرانی شوند. 

رضا قوچان نژاد درباره اخبار رسانه ها مبنی بر پیشنهادات از تیم های مطرح فوتبال هلند گفت: من الان اصلا به چنین اخباری توجه نمی کنم. در هیرنفین هستم و از این موضوع نیز خیلی خوشحالم و دوست دارم در این تیم بمانم. طبیعی است وقتی در یک تیمی عملکرد خوبی داشته باشید، رسانه ها شروع به انتشار چنین اخباری می کنند. من هر جا رفتم و هر تیمی را انتخاب کردم به خاطر چالشی بوده است که آن تیم برای من داشته است. این را می توان از تیم های قبلی که در آن عضویت داشتم نیز فهمید. من سعی می کنم از هر بازی لذت ببرم و از موقعیت هایی که در اختیارم قرار می گیرد به بهترین شکل استفاده کنم. 

مهاجم ایرانی در ادامه درباره دوران فوتبالی که تا الان در رده های ملی و باشگاهی داشته صحبت کرد و آن را باورنکردنی و فوق العاده دانست. او درباره این موضوع گفت: در جام جهانی برزیل و در بازی با آرژانتین اسکوربورد ورزشگاه بارها تصویر مارادونا را نشان می داد و هر زمان که تماشاگران حریف برای گل نیم خیز می شدند اسکوربورد واکنش مارادونا را نشان می داد. اگر در 15 سالگی به من می گفتید که قرار است روزی مارادونا بازی من را از نزدیک تماشا کند اصلا باور نمی کردم ولی این اتفاق رخ داد و این نشان می دهد که زندگی فوتبال خیلی خوبی داشتم و اتفاقات خیلی بزرگی برای من رخ داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار