کد خبر: ۳۷۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹ 16 February 2017

یک دیپلمات سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه، نیاز به هماهنگی بیشتر را دلیل تعویق سفر یک مقام روسی به ایران اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از «باشگاه خبرنگاران»، دیپلمات سفارت جمهوری اسلامی امروز (چهارشنبه) درباره مطلب دیروز روزنامه کامرسانت چاپ مسکو گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد، مقام‌های ایرانی هیچ اطلاعات محرمانه‌ای در زمینه برنامه حضور دیمیتری راگوزین معاون نخست‌وزیر روسیه در تهران اعلام نکرده‌اند و فقط در برخی سایت‌ها به اصل سفر اشاره شده است.

این دیپلمات ایرانی افزود: برنامه حضور راگوزین در تهران در چارچوب سفرهای متقابل با همتای ایرانی و در ادامه برنامه‌های قبلی تنظیم شده بود که متاسفانه در مراحل آخر به دلایل فنی و نبود هماهنگی برنامه‌ها، به تعویق افتاد.

این منبع خبری همچنین با اشاره به اهمیت و نقش مثبت معاون نخست‌وزیر روسیه در روابط دو کشور، اظهار امیدواری کرد سفر به تعویق افتاده در زمان مناسب و با همه ترتیب‌های لازم تنظیم شود.

یک منبع آگاه در وزارت خارجه جمهوری اسلامی در تهران نیز ضمن تکذیب این خبر که سفر راگوزین به تهران به دلیل افشای اطلاعات محرمانه به تعویق افتاده، گفت که این شایعه‌ها صحت ندارد.

راگوزین که پیش‌بینی شده بود هفته جاری به تهران سفر و با مقام‌های جمهوری اسلامی دیدار و مذاکره کند، خود اعلام کرده به دلایل فنی سفر به تعویق افتاده است.

برچسب ها: روسیه ، سفر مقام روس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار