کد خبر: ۳۸۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 19 February 2017
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: مردم اکنون در فرودگاه مشهد محاصره شده‌اند، مردمی که ۳ بار بلیط گرفته و پولی ندارند که به هتل بروند، در حالی که شرکت هواپیمایی براساس قانون باید از مردم پذیرایی می‌کرد.

رضا شیران‌خراسانی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در مشهد اتفاق خاصی نیفتاده و مقداری برف آمده است اما مردم این همه به مشکل خورده‌اند و این حجم برف و برودت در گذشته هم بوده و این مسئله ناشی از بی‌تدبیری و عدم مسئولیت‌پذیری است و نمی‌توانیم بپذیریم مسافری 6 ساعت در پرواز باقی بماند و هر اتفاقی مثل یخ‌زدایی هم بخواهد بیافتد فقط 15 دقیقه زمان نیاز دارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه دلسوزی و دغدغه‌مندی در حداقل بوده است، بیان کرد: متاسفانه یخ‌زدایی هم به خوبی انجام نشده است، برخی از مردم فرزند کوچک داشته‌اند و این اوضاع برای آن‌ها مشقت‌آور بوده و تا زمانی که ورود نکرده بودم‌، کسی پاسخگو نبود.

شیران خراسانی بیان کرد: ناهماهنگی میان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی به‌شدت زیاد است، هواپیمایی کشوری می‌گوید باند باز است اما از سوی دیگر شرکت‌های هواپیمایی می‌گویند باند بسته است؛ نافرمانی از رده‌های مختلف به شدت مشهود است به طوری که دستگاه قضایی مجبور به ورود شد؛ فروش بلیط با قیمت‌های مختلف انجام شده و برخی از مردم سه مرتبه بلیط خریداری کرده‌اند و ذخیره پولی آن‌ها نیز به اتمام رسیده و برای برگشت بلیط‌ها نیز هیچ اقدامی انجام نشده و بنابراین چیزی که مشهود است، این بوده که دردمندی و مسئولیت‌پذیری در حداقل است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس ‌عنوان کرد: قطعا بخش عمده این بی‌تدبیری مربوط به فرودگاه مشهد و مجموعه هواپیمایی است. الان هم هواپیمای ماهان 6 ساعت مردم را معطل کرده و پرواز نکرده و سئوال این است که چرا اگر مشکلی بود مردم را به داخل سالن منتقل نکرده و آن‌ها را تکریم نکردند؟

شیران خراسانی ادامه داد: مسافری را دیدم که کودک نوزادی داشت و در فرودگاه مشهد آب گرم برای شست و شوی این کودک نبود این در حالی است که در مشهد بارش برف و این برودت مسئله نادری‌ نیست، اما مردم از دیروز مشکل‌دار هستند و دقیقا مشخص است که کرامت مردم مورد تهدید واقع شده است.

وی اظهار داشت: فردا استیضاح وزیر راه در صحن علنی را داریم و این مسئله را پیگیری می‌کنم اما مردم اکنون در فرودگاه مشهد محاصره شده‌اند، مردمی که سه بار بلیط گرفته و پولی ندارند که به هتل بروند، در حالی که شرکت هواپیمایی براساس قانون باید از مردم پذیرایی می‌کرد؛ آیا این شرکت هواپیمایی نمی‌توانست با هتلی قرارداد ببندد و این مردم را به آنجا منتقل و از آن‌ها پذیرایی کند؟

شیران خراسانی تصریح کرد: قطعا موضوع فرودگاه مشهد به موارد استیضاح وزیر اضافه می‌شود و به عنوان نماینده مردم این مسئله را پیگیری می‌کنم.
برچسب ها: فرودگاه مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار