مسؤول سازمان بسیج رسانه شهرستان زنجان خبر داد
مسؤول سازمان بسیج رسانه شهرستان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های این سازمان در بخش‌های مختلف برای خبرنگاران زنجانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: دومین المپیاد ورزشی خبرنگاران زنجان سال آینده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۶ 26 February 2017
نوید کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه استان زنجان برگزاری برنامه‌های متنوع و مختلفی را برای خبرنگاران استان زنجان برنامه‌ریزی کرده است، اظهار کرد: این برنامه‌ها تاکنون در بخش‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و ... برگزار شده است.

وی از تشکیل تیم فوتسال و والیبال خبرنگاران استان زنجان خبر داد و افزود: کار تشکیل این تیم‌ها در حال حاضر با ثبت‌نام از خبرنگاران در حال انجام بوده و تا پایان سال‌جاری ادامه دارد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه شهرستان زنجان با بیان اینکه محور اصلی برنامه‌های سازمان بسیج رسانه در سال آینده برگزاری المپیادهای ورزشی است، گفت: بر اساس تجربه و همچنین بازخورد بسیار خوب برنامه‌های ورزشی در بین خبرنگاران زنجانی، سال آینده محور اصلی برنامه‌ها برگزاری المپیادهای ورزشی در رشته‌های مختلف است.

کمالی از برگزاری دومین المپیاد تیراندازی با کمان اصحاب رسانه استان زنجان در سال آینده خبر داد و گفت: بعد از تشکیل تیم‌های فوتسال و والیبال خبرنگاران نیز، این تیم‌ها در مسابقات مختلف کشوری و استانی شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این برنامه‌های ورزشی برای خبرنگاران استان زنجان برگزار نمی‌شد، افزود: در حال حاضر ۸۰ نفر از اصحاب رسانه از سراسر استان زنجان برای حضور در تیم‌های فوتسال و والیبال خبرنگاران استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه پس از تشکیل تیم‌های فوتسال و والیبال خبرنگاران، هر هفته یک تا دو جلسه سالن برای تمرین به صورت رایگان در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: این تیم‌ها در دو بخش بانوان و آقایان تشکیل خواهد شد.

کمالی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه استان زنجان برنامه‌های مختلفی را در حوزه‌های مختلف برای خبرنگاران در سال آینده برگزار خواهد کرد، گفت: سال آینده و در روز خبرنگار دومین المپیاد ورزشی خبرنگاران استان زنجان به این مناسبت برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار