تابناک زنجان;
پس از تشدید حساسیت افکار عمومی نسبت به واقعه تلخ بدره، وزیر بهداشت پیش از ترک استان ایلام در تماسی تلفنی که صوت آن ضبط و منتشر گردید از فرماندار بدره بدلیل رفتار خود معذرت خواهی می کند.
کد خبر: ۳۸۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸ 04 March 2017
روز گذشته کلیپ بازدید وزیر بهداشت از شهرستان بدره در استان ایلام به مهمترین خبر رسانه های رسمی و غیر رسمی کشور بدل گردید.

در این بازدید و کلیپ منتشر شده از آن شخص وزیر با همراهی استاندار و نماینده مجلس این استان در جمع مردمی قرار گرفته اند که مطالبات و نارسایی های خود را در حوزه بهداشت و درمان بیان می کنند.

در این بین اما فرماندار بدره بجای اینکه نقش تشریفاتی مدافع دستاوردهای دولت را ایفا کند برای لحظه ای مطالبات مردم را تایید می کند اما وزیر از این سخن وی براشفته می شود و با توهین اقدام به تهدید وی می کند.

در ویدئوی منتشر شده از این صحنه مشخص است که وزیر بهداشت خطاب به مخاطب خود می گوید: تو غلط كردي كه نماينده مردمي، اگر گذاشتم يك روز بماني اينجا بي شعور!

جالب اینکه در ساعات اولیه انتشار این ویدئو وزارت بهداشت آن را تکذیب کرد و این اتفاق را صرفا یک شیطنت رسانه ای دانست.

با این حال پس از تشدید حساسیت افکار عمومی وزیر بهداشت پیش از ترک استان ایلام در تماسی تلفنی که صوت آن ضبط و منتشر گردید از فرماندار بدره بدلیل رفتار خود معذرت خواهی می کند.

بدون شک این واقعه آن هم در آخرین هفته های باقی مانده به انتخابات ریاست جمهوری این تحلیل را تقویت می کند که دولت یازدهم به پایان راه خود نزدیک می شود و دلیل عصبانیت و عدم کنترل رفتار توسط برخی وزرا نیز ناشی از درک این واقعیت است.

متاسفانه دولتی که خود چهار سال منتقدان را متهم به بی ادبی و عدم رعایت اخلاق می کرد در پایان بازی در حال نمایش بی ادبانه ترین تصویر ممکن از یک دولت و دولتمردان است که طبعا این نوع تصویر مطلوب جامعه با فرهنگ و متمدن ایرانی نیست و قطعا نتیجه آن برای دوبت یازدهم سنگین خواهد بود اما نباید از این نکته مهم نیز غافل شد که شخص وزیر پیش از استفاده از اصطلاح بی ادبیانه "بی شعور" به مخاطب خود وی را بازخواست می کند که "تو نماینده دولتی یا مردم" که این خود نیز گواهی بر رویکرد متفاوت دولتمردان یازدهم نسبت به سبک و سیاق مردم دارانه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

با این حال باید دید که در آخرین هفته های باقی مانده به انتخابات اردیبهشت ماه چه اتفاقات دیگری در کشور ما رخ خواهد داد و دولت در این بین برای جلب نظر مردم دست به چه اقداماتی خواهد زد. 

- با تابناک زنجان همراه باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار