کد خبر: ۳۸۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲ 04 March 2017
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، گفت: گوش‌به‌زنگ سفارش این‌وآن در انتخابات نبوده و به گذشته و عملکرد کاندیداها و افراد نگاه کنید و بدون مطالعه رأی ندهید.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس اظهار کرد: مردم جامعه ما باید موضوع خمس را جدی بگیرند و بدانند که خمس حق امام زمان(عج) است و نباید برخی با لحن مسخره بگویند خمس را آخوندها می‌خورند، چون این فکر و لحن بسیار زشت و متعلق به دشمنان است.

وی با بیان این‌که از محل خمس‌هایی که در استان هرمزگان پرداخت شده تاکنون دو حوزه علمیه، 10 مسجد، تعدادی مدرسه و حمام ساخته شده است، افزود: به‌واسطه همین پول‌های خمسی که مردم پرداخت می‌کنند، علما و روحانیون و حافظان دین توانسته‌اند از مرزهای اعتقادی کشور دفاع کنند و حرف حق و حقیقت را بزنند.

امام‌جمعه بندرعباس با اذعان به این‌که بخشی از خمس به نگهبانان دین تعلق می‌گیرد، ادامه داد: ما روحانیون وابسته به هیچ دولتی نبوده و هر دولتی را که بخواهیم بدون واهمه نقد می‌کنیم و تنها خط قرمز ما رهبری است و عالمان دین مستقل هستند.

نعیم‌آبادی با اشاره به موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: انتخابات با اطاعت فرق داشته و به معنای شناخت دقیق کاندیدا و برگزیدن با تحقیق و مطالعه است.

وی ضمن درخواست از نمازگزاران مبنی بر این‌که گوش‌به‌زنگ سفارش این‌ و آن در انتخابات نباشند، اضافه کرد: به گذشته و عملکرد کاندیداها و افراد نگاه کنید و بدون مطالعه رأی ندهید.

امام‌جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: حتی اگر فردی دشمن شماست اما در او لیاقت و توان برای جایگاهی خاص می‌بینید به او رأی بدهید و فرد اصلح را انتخاب کنید.

نعیم‌آبادی با اشاره به روز درختکاری (15 اسفند) خاطرنشان کرد: به درختان به‌عنوان میوه و سایه نگاه نکنید بلکه بدانید درختان نقش کارخانه اکسیژن را برای زمین ایفا می‌کنند.

وی در خصوص روز نیکوکاری یادآور شد: از همه نمازگزاران می‌خواهم تا در این روز نگاهی به دیگران به‌خصوص نیازمندان داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار