درخواست جمعی از اصحاب رسانه ابهر از شورای نگهبان;
در روزهای پایانی سال که گوش کارگران زحمت کش ایران اسلامی به تریبون های مجلس برای دفاع از حقوق اندک آنان و افزایش دستمزد خود بود، خبر قانونی شدن حقوق های نجومی که ظلم به قاطبه مردم،مخصوصا جامعه کارگری بوده و موجبات ایجاد تبعیض، شکاف طبقاتی و اشرافی گری را فراهم خواهد ساخت، موجی از نگرانی را در بین عموم مردم به وجود آورده است.
کد خبر: ۳۸۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲ 04 March 2017
تعدادی از مدیران مسئول، سردبیران، مدیران اجرایی، اعضای شورای نویسندگان، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه شهرستان ابهر از شورای نگهبان که نسخه ای از آن به تابناک زنجان ارسال شده است در خواست خود را مبنی بر مقابله  با حقوق های نجومی و نامتعارف در شرایط فعلی اقتصادی کشور ابزار داشتند.

متن این نامه سرگشاده به شرح ذیل می باشد:

اعضای محترم شورای نگهبان

با سلام و تحیات

در ایامی که حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد، مردم با آرمان های انقلاب، امام و رهبری بیعتی ناگسستنی دارند. آرمان هایی که برای براندازی اشرافی گری طاغوتیان رژیم پهلوی اوج گرفت و به امید پابرهنگان و مستضعفین کشور تبدیل گردید.
در ایامی که عدم اجرای مناسب فرمان اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری توسط دولتمردان، موجبات دلخوری مردم و گله مندی رهبری عزیز را نیز فراهم کرده است، متاسفانه  اخبار امیدوار کننده ای از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که باید به عنوان حافظ حقوق موکلان خود باشند، به گوش مردم نمی رسد! نمایندگانی که تا همین دیروز در کارناوال های انتخاباتی خود، تریبونهای مجلس را رساترین تریبون برای احقاق حقوق مردم عنوان می کردند.
در حالی که اخبار چند ماه گذشته رسانه ها درباره حقوق های نجومی و غیر مشروع، دلسردی مردم از برخی مسئولان را به دنبال داشته و انتظار می رفت مجلس شورای اسلامی با ورود قاطعانه و محکم به این قضیه دلگرمی مردم و رضایت رهبری را تامین کرده و خوراک رسانه های معاند را که هدفی جز به استهاله کشاندن نظام از طریق القای ناامیدی به مردم ندارند را از سفره آنان جمع کنند...

لکن در روزهای پایانی سال که گوش کارگران زحمت کش ایران اسلامی به تریبون های مجلس برای دفاع از حقوق اندک آنان و افزایش دستمزد خود بود، خبر قانونی شدن حقوق های نجومی که ظلم به قاطبه مردم،مخصوصا جامعه کارگری بوده و موجبات ایجاد تبعیض، شکاف طبقاتی و اشرافی گری را فراهم خواهد ساخت، موجی از نگرانی را در بین عموم مردم به وجود آورده است.

همچنین، در روزهایی که سکوت آزار دهنده مجلس در برابر گورخواب ها و کوله برها، فعالان اجتماعی را آزرده خاطر کرده بود، تصویب قانون فوق، پیام عدم اهمیت فاصله طبقاتی مردم برای نمایندگان را مخابره کرد. آن هم در شرایطی که کارمندان ومعلمان زحمتکش کشور امیدوار بودند تا نمایندگان مجلس حقوق حقه آنها را پیگیری کنند.

این مصوبه اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پشت پا زدن به آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا بوده و مصداق کامل نشنیده گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری برای مقابله با پدیده طاغوتی اشرافی گری است.

بنابراین مدیران مسئول، سردبیران، مدیران اجرایی، اعضای شورای نویسندگان، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه شهرستان ابهر، از اعضای محترم شورای نگهبان انتظار داریم، بر حسب وظیفه ذاتی خود و مثل همیشه با یک اقدام انقلابی که مورد پسند رهبری و مردم ولایتمدار کشور عزیزمان باشد، مانع قانونی شدن این مصوبه شده و جلوی اشرافی گری مسئولان بایستد. 

ان شاءالله 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار