بهره برداری از 12 میلیارد ریال پروژه عمرانی و تجهیزاتی در سامن با حضور معاون عمرانی استاندار همدان، فرماندار ویژه ملایر، نمایندگان مجلس و جمعی از مسوولان این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۳۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲ 27 May 2015

بهره برداری از 12 میلیارد ریال پروژه عمرانی و تجهیزاتی در سامن با حضور معاون عمرانی استاندار همدان، فرماندار ویژه ملایر، نمایندگان مجلس و جمعی از مسوولان این شهرستان انجام شد.

به گزارش  ایرنا با حضور معاون عمرانی استاندار همدان، فرماندار ویژه ملایر، نمایندگان مجلس و جمعی از مسوولان این شهرستان، 12 میلیارد ریال پروژه عمرانی و تجهیزاتی در شهر سامن افتتاح شد.

به گزارش ایرنا ؛ معاون عمرانی استاندار همدان در این آیین گفت: با همکاری، وحدت، همدلی و همزبانی باید شتاب قطار رشد و توسعه کشور ادامه پیدا کند و همه مدیران و مسوولان نباید نسبت به انجام وظایف خود کوتاهی کنند.

محمودرضا عراقی اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم و حلاوت و شیرینی آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی در مشارکت عمومی است و با تعامل و همدلی و کار مشارکتی است که رشد و توسعه کشور مصداق پیدا می کند.

وی وجود اعتماد بین مردم و دولت را بزرگترین خصلت انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اظهار کرد: این اعتماد باید همواره توسط مسوولان بین مردم و دولت جلب شود و هدف آنها باید جلب رضایت عمومی و بیان خدمات دولت و نظام باشد.

عراقی همچنین شهرداری ها را ویترین خدمات نظام به مردم دانست و افزود: شهرداری ها مصداق خدمت به مردم و همدلی و و همزبانی بین دولت و مردم هستند و نیازمند مشارکت عمومی که تنها با مشارکت مردم این امر مصداق پیدا می کند.

وی با تقدیر از پیگیری های خوب و سازنده اعضای شورای اسلامی و شهرداری شهر سامن در پیشبرد و اجرای امور محوله گفت: سامن شهری با قدمت تاریخی و فرهنگی طولانی است که از هیچ اقدامی برای رسیدن به جایگاه واقعی این شهر کوتاهی نمی کنیم.

امام جمعه شهر سامن نیز بیان کرد: شهر سامن با قدمت 56 سال در دارا بودن شهرداری، هنوز به جایگاه واقعی خود در این زمینه نرسیده و نیازمند توجه جدی از سوی مسوولان است.

حجت الاسلام سید حسین طباطبایی افزود: پیشرفت کند شهرهای کوچکی چون سامن موجب افزایش مهاجرت شهروندان به شهرهای بزرگ شده، در حالیکه می توان با اشتغالزایی، ایجاد کارخانجات بزرگ و توزیع امکانات به صورت عادلانه، از مهاجرت جلوگیری کرد.

وی خواستار توجه جدی مسوولان نسبت به راه اندازی فاز نخست شهر زیرزمینی سامن، راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی سامن، بلوار ورودی شهر و ایجاد اشتغال برای جوانان شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار تخصیص اعتبار برای تکمیل چهار بانده محور سامن و ملایر – نهاوند شد و بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی سامن با وجود قانونی شدن، هنوز به دلیل اینکه منطقه خصوصی معرفی شده، اجرایی نشده است.

علی نعمت چهاردولی ادامه داد: در این رابطه نیازمند یک سرمایه گذار خصوصی هستیم و یا اینکه یکی از ارگان ها می توانند متولی اجرای این منطقه ویژ اقتصادی شوند.

وی بیان کرد: طرح جامع شهر سامن نیازمند تصویب و اجرا است علاوه بر این، در مقایسه با سایر بخش ها و شهرهای استان، شهر و بخش سامن مظلوم واقع شده و نیاز به توجه ویژه دارد.

روز دوشنبه با حضور معاون عمرانی استاندار همدان، 12 میلیارد ریال پروژه عمرانی و تجهیزاتی شامل یک دستگاه لودر با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت معابر شهر سامن با اعتبار هشت میلیارد ریال، پیاده رو سازی شهر با 500 میلیون ریال اعتبار، اجرای فاز دوم پارک محلی رضوان با اعتبار 500 میلیون ریال و اصلاح روشنایی پارک ها و نصب پراغ های LED با اعتبار 450 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

همچنین در سفر یک روزه معاون عمرانی استاندار همدان به ملایر، یک واحد پرورش بلدرچین با اعتبار سه میلیارد ریال و اشتغالزایی 10 نفر با ظرفیت 18 هزار قطعه در سال از جمله پروژه های اقتصاد مقاومتی توسط سپاه ناحیه ملایر افتتاح شد.

افتتاح حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) جوکار با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال در زمینی با زیربنای 540 مترمربع در دو طبقه به مناسبت حماسه سوم خرداد افتتاح شد.

معاون عمرانی استاندار همدان همچنین از پارک جنگلی ازندریان، پروژه های عمرانی شهر سامن، پروژه های عمرانی شهرداری ملایر شامل بلوار کریم خان زند، تقاطع غیرهمسطح میدان انقلاب، فاضلاب پشت ناسیونال، کمربندی بروجرد و پروژه خط انتقال آب شرب ملایر بازدید کرد.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار