مدیر جهادکشاورزی شهرستان جوانرودگفت: پیش بینی می شود امسال 16 هزارتن گندم از مزارع این شهرستان برداشت شود.
کد خبر: ۴۱۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 01 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، با حضور جناب اقای لهونی فرماندارجوانرود و رحیمی مدیرعامل غله وبازرگانی استان کرمانشاه , و ادارات مرتبط ، جلسه هماهنگی برداشت گندم در فرمانداری این شهرستان برگزارشد .

حسن ویسی فزود: در سال زراعی جاری هشت هزارهکتارزیرکشت گندم رفته که از این میزان شش هزارو450 هکتارگنرم دیم یکهزارو550هکتارآبی است.

وی اظهارداشت : در سال زراعی جاری آفت سن پوره در مزارع گندم این شهرستان طغیان کرده بود که با تلاش های شبانه روزی بیش از 37هزار هکتار از گندم زارهای شهرستان جوانرودعلیه این آفت سم پاشی شد و پیشروی آن مهار شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان جوانرود خاطرنشان کرد: تهمیدات لازم برای برداشت گندم دراین شهرستان اندیشیده شده است ودرحال حاضر 30 دستگاه کمباین مهاجر وبومی کاربرداشت گندم را دراین شهرستان انجام می دهند.

ویسی یادآورشد: تدابیر لازم به منظور نظارت بیشتر برکارکمباین ها ، تامین سوخت آنها وخرید محصولات کشاورزان اندیشیده شده است.

مدیر عامل غله وبازرگانی استان کرمانشاه نیز براهمیت سن زدگی در مزارع گندم تاکیدکردوگفت: کشاورزان بایستی گندم با کیفیت تحویل بدهندوگرنه ما گندم سن زده که کفیت نان را از بین می برد از آنان تحویل نخواهیم گرفت.

مظفررحیمی با خودکفایی وافزایش حجم گندم در کشور اشاره کردوافزود: 16 کشور پایگاه خرید گندم ما هستند.
وی یادآورشد: ما باید قدراین نعمت را بدانیم وبه آن افتخارکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار