کد خبر: ۴۳۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 26 May 2017
تابناک / آیت الله زین العابدین قربانی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و طلاب در مصلی امام خمینی (ره) رشت اظهار داشت: دود اختلافات در بین مسئولان نظام به چشم انقلاب و مردم می‌رود. نماینده ولی فقیه در استان گیلان اظهار داشت: دشمنان ما می‌خواهند.

آیت الله زین العابدین قربانی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و طلاب در مصلی امام خمینی (ره) رشت اظهار داشت: دود اختلافات در بین مسئولان نظام به چشم انقلاب و مردم می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان اظهار داشت: دشمنان ما می‌خواهند میان گروه‌های مختلف در لباس دوستی و خدمت، شبهاتی ایجاد کنند و گروهی را علیه گروهی دیگر بشورانند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برپایی چنین جلساتی باعث همبستگی و وحدت علما می‌شود بیان داشت: در این جلسات با حضور روحانیون بزرگ و بهره مندی از سخنانشان می‌توان سرمایه‌های معنوی را در طلاب جوان تقویت کرد.

 وی با بیان اینکه اسلام کامل‌ترین و جامع‌ترین مکتب در مبحث توحید و یگانه پرستی را دارد عنوان داشت: اگر مردم دنیا از راه و طرق زندگی اسلامی آگاه نباشند ثمره‌ای از آن به دنیا نمی‌رسد و باید آن را برای مردم تمام دنیا تبیین و ترویج کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه راه سعادتمندی باید با آخرین دین فرستاده شده خداوند به مردم دنیا معرفی شود ابراز داشت: وظیفه عالمان، آگاه سازی مردم‌ در پوچ بودن تبلیغات مخرب دشمنان علیه اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه در زمان غیبت امام عصر (عج) عالمان ربانی مسئولیت تبلیغ دین را بر عهده دارند گفت: نوشته‌ها و رساله‌های بزرگان شیعه ترسیم کننده برنامه‌های تکمیلی درباره حقایق دین برای همگان است.

آیت الله قربانی با اشاره به دیدار پادشاه سعودی با رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: در روزگاری که ناتوی فرهنگی غرب، اسلام ناب محمدی را هدف قرار داده، دیدار با رؤسای آنان باعث از بین بردن اسلام ناب محمدی می‌شود.

وی با بیان اینکه قصد رئیس جمهور آمریکا از سفر به عربستان سعودی دزدیدن سرمایه نفت خاورمیانه با اخذ قراردادهای محقرانه است گفت: استفاده از سلاح‌های خریداری شده از آمریکا بدون اجازه از مستشاران آنها امکان پذیر نیست و این اوج تحقیر برای کشورهای اسلامی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به معرفی اسلام توسط عالمان وابسته به غرب در عربستان سعودی خاطرنشان کرد: آبشخوران استعمار غرب نمی‌توانند اسلام ناب محمدی را به مردم دنیا معرفی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ماه رمضان بهترین زمان برای تبلیغ و تبیین حقایق دین است خاطرنشان کرد: در این ماه، دل مردم آرام به ذکر پروردگار است که این امر آن‌ها را آماده برای گوش سپردن به حقایق دین می‌کند.

آیت الله قربانی وجود روحانیون در گوشه و کنار ایران اسلامی را باعث شکوفایی اسلام ناب محمدی در کشور خواند و گفت: طبعاً مشکلاتی در هر منطقه و حوزه وجود دارد و این مشکلات نباید با عصبانیت در منبرها گفته شود تا سبب سواستفاده دشمنان و بیگانگان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در نقدها و انتقادات نسبت به جناحی سیاسی که فکر و اندیشه متفاوت دارد باید آبروی نظام اسلامی در نظر گرفته شود اذعان داشت: مناظرات بین مسئولیت با بیان نکات مثبت طرف مقابل باید باریکه امید را در دل مردم زنده نگه دارد.

آیت الله قربانی با بیان اینکه مطالب آورده شده در سایت‌ها و شبکه‌های خارجی در راستای تحریف دین است گفت: باید حقایق دین در زمینه جایگاه اقتصاد و اینکه آیا رفتارهای تروریستی جایگاهی در افکار اسلامی دارد با متانت به مردم گفته شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه تبلیغ دین در دو بعد گفتار و نقل و عمل است اظهار داشت: علما نباید خرافات را در تبلیغات دینی خود وارد کنند که این امر نه تنها سبب تشویق به دین نیست بلکه مردم را دین زده می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار