نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خبرداد
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از شمارش مجدد آرای اخد شده انتخابات شورای شهر تبریز در چند روز آتی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 26 May 2017
احمد علیرضا بیگی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: شب گذشته طی جلسه‌ای با کاندیداهای معترض به نتیجه انتخابات شورای شهر تبریز، صورت‌جلسه‌ای برای اعتراض و مطالبه نامزدهای معترض که بیش از ۶۰ نفر هستند، تنظیم شد.
وی با بیان اینکه طبق مستندات و گفته نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات شورای شهر تبریز، موضوعاتی در خصوص سلامت انتخابات مطرح شد، افزود: مطابق با مستندات، اقداماتی قبل انتخابات، حین انتخابات صورت گرفته که غیرقانونی و البته قابل تأمل است.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع‌بندی مطالبات، مستندات و اعتراضات، درخواست بازشماری مجدد آرا شده است، گفت: با توجه به اینکه هیأت نظارت انتخابات شورای شهر بر عهده نمایندگان مجلس است، از این رو در چند روز آتی ۱۰ درصد آرا و صندوق‌های مورد نظر که شک و شبهه دارد، شمارش مجدد خواهد شد.
وی متذکر شد: با شمارش صندوق‌های قابل تردید و ۱۰ درصد آرا همچنین تطبیق نتایج آنها با نتایج گزارشات و صندوق‌ها، مشکل به وجود آمده حل خواهد شد تا خیال مردم و کاندیداها راحت شود.
بیگی تاکید کرد: قطعاً تا چند روز دیگر شمارش مجدد آرای انتخابات شورای شهر تبریز انجام خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :