رئیس فدراسیون قایقرانی مطرح کرد
غلامرضا امینی با تاکید بر اینکه قایقرانی استان زنجان در کشور در زمره استان‌های نمونه قرار دارد، خاطرنشان کرد: قایقرانی در گذشته در استان‌های گیلان و مازندران و تهران از عملکرد خوبی برخوردار بوده است.
کد خبر: ۴۳۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷ 06 June 2017
غلامرضا امینی عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت قایقرانی استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: وفاق و همدلی در بین خانواده فدراسیون وجود دارد.

امینی با اشاره به اینکه قایقرانی یک رشته محیط زیستی است، ابراز کرد: این رشته باعث آلودگی آب نمی‌شود، چرا که کار به وسیله پاروزنی انجام شده و روح تازه‌ای در آب ایجاد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه قایقرانی استان زنجان و همدان در کشور در زمره استان‌های نمونه قرار دارد، خاطرنشان کرد: قایقرانی در گذشته در استان‌های گیلان و مازندران و تهران از عملکرد خوبی برخوردار بوده است.

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به اینکه زنجان ثابت کرده که در رشته روئینگ حرف نخست کشور را زده است، بیان کرد: استان زنجان عملکرد بسیار خوبی در  رشته قایقرانی داشته و عناوین بسیار خوبی هم کسب کرده است.

وی با اشاره به کسب سهمیه المپیک 2016 ریو در رشته قایقرانی توسط مهسا جاور بانوی زنجانی، گفت: یک ششم مدال بازی‌های آسیایی را قایقرانی کسب کرد که  دومین فدراسیون از نظر تعداد کسب مدال بوده است.

رئیس فدراسیون قایقرانی با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی در قایقرانی برای حضور بانوان وجود ندارد، اضافه کرد: خوشبختانه استاندار اردبیل اهتمام ویژه‌ای به برگزاری مسابقات ورزشی دارد و در همین راستا مسابقات قایقرانی 2019 قهرمانی آسیا در دریاچه شورابیل برگزار می‌شود.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار