مدیرکل کار استان زنجان مطرح کرد
مدیرکل کار استان زنجان با بیان اینکه ظرفیت کشاورزی استان بالا است و می‌توان از این ظرفیت در راستای اشغال در جامعه استفاده کرد، ابراز کرد: اعطای تسهیلات و ایجاد اشتغال جوانان و زنان به ویژه فارغ‌التحصیلان در این رشته در مناطق کمتر توسعه یافته می‌تواند سبب بهبود اشتغال استان شود.
کد خبر: ۴۴۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 14 June 2017
محمدرضا یوسفی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی خود اظهار داشت: توسعه بخش کشاورزی با رویکرد اشتغال می‌تواند مشکلات اشتغال را تا حدودی کاهش دهد.

وی  تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان و زنان سرپرست خانوار و توسعه مشاغل خانگی به منظور توانمندسازی و تقویت اشتغال در جامه یکی دیگر از برنامه‌های پیشنهادی است.

یوسفی افزود: یکی از راه‌حل‌هایی که سبب توانمندسازی مددجویان و زنان سرپرست خانوار می‌شود، ایجاد مراکز عرضه محصولات در هر یک از شهرستان‌های استان به شکل بازارچه‌های مشاغل خانگی است.

وی با بیان اینکه ظرفیت کشاورزی استان بالا است و می‌توان از این ظرفیت در راستای اشغال در جامعه استفاده کرد، ابراز کرد: اعطای تسهیلات و ایجاد اشتغال جوانان و زنان به ویژه فارغ‌التحصیلان در این رشته در مناطق کمتر توسعه یافته می‌تواند سبب بهبود اشتغال استان شود.



منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار