استاندار زنجان مطرح کرد
استاندار زنجان گفت: امسال دولت ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع را در اختیار استان‌ها در راستای طرح رونق تولید قرارداده که سهم و برش استانی ندارد و هر استانی که بتواند بهتر و سریع‌تر عمل کند، گام‌های بزرگی را در افزایش تولید و اشتغال برداشته است.
کد خبر: ۴۴۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ 14 June 2017
اسدالله درویش‌امیری با بیان اینکه تا حدودی از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی عقب هستیم و لزوم سرعت‌بخشی به اجرای این برنامه‌ها احساس می‌شود، ادامه داد: خوشبختانه آنچه که باید در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۶ در دستگاه‌های اجرایی استان‌ها از جمله استان زنجان اجرا شود، توسط ستاد مرکزی خط مشی آن تعیین و به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های پنجگانه تولید و اشتغال ابلاغ شده است.

استاندار زنجان گفت: این ابلاغیه ملی بوده و انتظار می‌رود که برش استانی آن توسط دبیرخانه و نیز توسط دستگاه‌ها از وزارتخانه‌های متبوع، احصاء شود و در حال حاضر با توجه به جو انتخاباتی که در استان و کشور حاکم بود، از برنامه‌ها عقب هستیم.

وی افزود: امسال برای طرح رونق سقفی تعیین نشده و نگرانی فرمانداران نیز برای دخالت در تعیین پروژه‌های اولویت‌دار نیمه‌تمام قابل تامل  است و فرمانداران باید به پروژه‌های گردشگری به عنوان مطالبه اجتماعی و ایجاد اشتغال در این حوزه‌ها توجه ویژه کنند


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار