مدیر حج و زیارت استان زنجان خبر داد
مدیر حج و زیارت استان زنجان مجموع حجاج اعزامی به حج تمتع سال جاری را یک هزار و 280 نفر اعلام کرد که یک هزار و 40 نفر از آن‌ها از طریق فرودگاه زنجان و 240 نفر از آن‌ها هم در قالب دو گروه و با یک پرواز از طریق فرودگاه تهران اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۴۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 16 June 2017
فرامرز بابایی  با بیان اینکه پرواز حجاج زنجانی که مطابق سهمیه اعلامی به حج اعزام می‌شوند، از طریق فرودگاه زنجان انجام می‌شوند، اضافه کرد: یک پرواز حجاج زنجانی هم از طریق فرودگاه تهران اعزام خواهند شد.

بابایی تعداد پروازهای پیش‌بینی شده برای اعزام حجاج به حج تمتع سال جاری را از فرودگاه زنجان هفت پرواز 240 نفر اعلام کرد و گفت: پروازهای فرودگاه زنجان به عربستان توسط هواپیماهای سعودی انجام خواهد شد.

وی زمان انجام نخستین پرواز حجاج زنجانی به عربستان را 28 مردادماه عنوان کرد و ادامه داد: این پروازها طی سه روز یعنی 28، 29 و 30 مردادماه انجام می‌شود، ضمن اینکه پرواز دیگر حجاج زنجانی هم از طریق فرودگاه تهران همزمان با آخرین پرواز فرودگاه زنجان یعنی 30 مردادماه انجام خواهد شد.

بابایی در ادامه به آغاز ثبت‌نام اعزام زائران به عتبات عالیات از هفته آینده اشاره کرد و گفت: این ثبت‌نام تا 31 مردادماه ادامه می‌یابد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار