معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد
این موقوفات در شهرستان‌های مختلف و با نیات متعدد وقف شده است که نیات آنها مربوط به مساجد، زمین و قرآن بوده است.
کد خبر: ۴۴۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷ 17 June 2017
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه علاوه بر برگزاری نمایشگاه‎های موضوعی نشست‌های مرتبط نیز در قالب نشست‌های صنفی با هدف ترویج سنت حسنه وقف برگزار می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه استقبال از برگزاری این نشست‌ها مطلوب بوده و منجر به افزایش مشارکت در این سنت حسنه شده است.

وی با اشاره به افزایش موقوفات در استان طی سال جاری بیان کرد: این موقوفات در شهرستان‌های مختلف و با نیات متعدد وقف شده است که نیات آنها مربوط به مساجد، زمین و قرآن بوده است.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه اوقاف در راستای عمل به نیات واقفان امینامه عمل کرده است، گفت: همچنین در زمینه توسعه و ترویج سنت حسنه وقف و  ساخت پروژه از محل موقوفات نیز موفق عمل شده است و در حال حاضر چند پروژه بزرگ از محل موقوفات و در شهرستان‌های مختلف در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه اخیرا نیز در ماه مبارک رمضان در زمینه عمل به نیات واقفان اقدام به اطعام نیازمندان از محل موقوفات شده است، اضافه کرد: در این راستا 120 سبد کالایی در بین نیازمندان توزیع شده است.

خدابنده‌لو در پایان با دعوت از خیران برای انجام سنت حسنه وقف گفت: وقف نتایج بسیار مثبتی در سازندگی جامعه و محرومیت‌زدایی دارد از همین رو مشارکت بیشتر مردم علاوه بر کمک به امور خیریه موجب بهره‌مندی بیشتر مردم نیز از عواید مثبت موقوفات در جامعه خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار