رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد
در این طرح 50 پایگاه فوریت‌های پزشکی سطح استان با آمبولانس‌های مجهز به همراه 350 نفر از پرسنل مجرب اورژانس مشارکت خواهند داشت.
کد خبر: ۴۴۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸ 23 June 2017
علیرضا زراعتچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آماده‌باش همه پایگاه‌های شهری، جاده‌ای و اورژانس هوایی در زنجان اظهار کرد: طرح امداد و سلامت تابستانی اورژانس 115 استان زنجان همزمان با اورژانس کشور از امروز یکم تیر‌ماه آغاز شده و در این طرح همه پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان در آماده‌باش کامل و آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافرین عزیز خواهند بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه پرسنل پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای برای کاهش زمان رسیدن در حوادث و موارد اورژانسی احتمالی و همراهی با مسافرین همه روزه از ساعت 18 تا 24 در کنار جاده‌ها مستقر هستند، تصریح کرد: در روزهای تعطیل و پر ترافیک از ساعت 8 تا 12 در کنار جاده‌ها استقرار خواهند داشت.
زراعتچی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه عمدتا تصادفات در 30 کیلومتری ورودی شهرها رخ می‌دهد، بیان کرد: تمهیدات لازم برای پوشش مناسب در مبادی ورودی و خروجی شهرها از جمله وجود ذخیره تجهیزات مصرفی، دارو و لوازم مورد نیاز در پایگاه‌‌های اورژانس 115 در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: طرح امداد تابستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان تا 31 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار