مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از فراهم شدن امکان پرداخت غیر حضوری فطریه خبر داد
کد خبر: ۴۴۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ 23 June 2017
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که توسط دبیرخانه شورای زکات انجام می‌شود، جمع‌آوری زکات فطره است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت زکات فطره از نظر ائمه معصومان (ع) کامل کننده یک ماه روزه داری و عبادت و بندگی است، تصریح کرد: روزه‌داران در روز عید فطر با پرداخت زکات فطریه خود ضمن عمل به فریضه واجب الهی منابع لازم برای خدمت رسانی به نیازمندان را نیز فراهم می‌سازند.

صفری با اشاره به اینکه هماهنگی لازم برای حضور پررنگ دبیرخانه شورای زکات برای جمع‌آوری حداکثری مبالغ زکات صورت گرفته است، تصریح کرد: در همین راستا یک هزار و 262 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در روز عید فطر در سطح استان دایر شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین به  استفاده از روش‌های غیر حضوری پرداخت زکات فطره نیز اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات کمیته امداد برای پرداخت زکات فطره از طریق تلفن همراه و با شماره #5*5*8877* است.

وی همچنین به هزینه‌کرد زکات جمع‌آوری شده نیز اشاره کرد و گفت:  طبق هماهنگی وجوهات فطریه 60 درصد برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و 40 درصد برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی هزینه خواهد شد.
صفری به هماهنگی با بانک‌های عامل به منظور واریز سریع وجوهات جمع‌‍‌آوری شده زکات فطره در روز عید فطر به حساب نیازمندان اشاره کرد و افزود: به منظور عمل به فتاوای مراجع عظام تقلید در زمینه هزینه‌کرد زکات فطره همه وجوهات در روز عید فطر از طریق بانک‌های ملی، ملت و توسعه تعاون به حساب مددجویان واریز می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار