رئیس بنیاد تاریخ پژوهشی و دانشنامه انقلاب اسلامی مطرح کرد
شهید بهشتی شیفته خدمت به مردم بود و چه سخن زیبایی را گفته است که در خاطره‌ها باقی است، «به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر»
کد خبر: ۴۴۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 28 June 2017
رئیس بنیاد تاریخ پژوهشی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهید بهشتی همواره با مردم بوده و سنگ صبور مردم بودند، تصریح کرد: ایشان همواره به مسؤولان تاکید می‌کردند که با مردم باشند و درد مردم را بدانند.

وی در ادامه به ویژگی‌های شهید بهشتی اشاره کرد و افزود: شهید بهشتی شیفته خدمت به مردم بود و چه سخن زیبایی را گفته است که در خاطره‌ها باقی است، «به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».

رئیس بنیاد تاریخ پژوهشی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهید بهشتی بارها گفتند که ما تشنه قدرت نیستیم، بلکه به دنبال خدمت هستیم، افزود: ایشان در خدمت به مردم الگوی نمونه بودند.

روحانی با اشاره به اینکه مسؤولان اگر اینگونه بوده و سخنان مردم را گوش دهند، موفق خواهند بود، گفت: اما اگر این تفکر باشد که مردم فقط باید پای صندوق بیایند رای دهند و پس از رای دادن کنار بروند و اگر حرف زدند هم بیسواد هستند، بی‌شناسنامه هستند و ... نتیجه این می‌شود که بی‌اعتمادی به وجود آمده و مردم نیز عکس‌العمل نشان می‌دهند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار