رئیس سابق دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان مطرح کرد
رئیس سابق دانشگاه جامع علمی _کاربردی استان زنجان گفت: از ظرفیت های موجود برای ارتقای وضعیت دانشگاه را یادآور شد و افزود: استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود برای ارتقای کمی و کیفی دانشگاه مورد توجه قرار گرفته است
کد خبر: ۴۵۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 03 July 2017
رئیس سابق دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان استفاده از ظرفیت های موجود برای ارتقای وضعیت دانشگاه را یادآور شد و افزود: استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود برای ارتقای کمی و کیفی دانشگاه مورد توجه قرار گرفته است که در این راستا مرکز بهداشت دانشگاه با همکاری مرکز بهداشت شهرستان راه اندازی شد که علاوه بر کسب درآمد سالانه در شناسایی دانشگاه کمک موثری داشت. 

وی به اقدامات صورت گرفته در سال های اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش هیئت نظارت آموزش عالی استان گام های بلندی برای رفع تنگناهای آموزشی و رف کمبودها در رسیدن به استاندادرهای آموزشی طی شده است.

در این مراسم همچنین رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان نیز  بر ضرورت ارائه دوره های پودمانی برای دانش آموختگان دانشگاهی تاکید کرد و افزود: برای ورود دانش آموختگان به بازار کار دوره های پودمانی ارائه شود تا افراد مختلف با آمادگی وارد بازار کار شوند. دانش بشری دامنه گسترده ای یافته که برای انتقال آن نیازمند زمان زیادی برای انتقال آن به دانشجویان هستیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار