مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجانمطرح کرد
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر برقراری رابطه بین بخش متدین جامعه با هنر اشاره کردو گفت: دشمن در حال فعالیت است و یک لحظله غفلت نمی کند و دیروز نیز رسما اعلام کردند که نمی‌خواهند انقلاب به ۴۰ سالگی برسد اما اینها به آرزوی خود هرگز نمی رسند.
کد خبر: ۴۵۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴ 03 July 2017
حجت الاسلام مسعود صفی یاری گفت: یکی از گویاترین دستگاه‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی است که فعالیت‌های متعددی در این زمینه انجام می‌دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان  بر برقراری رابطه بین بخش متدین جامعه با هنر  اشاره کردو گفت: دشمن در حال فعالیت است و یک لحظله غفلت نمی کند و دیروز نیز رسما اعلام کردند که نمی‌خواهند انقلاب به ۴۰ سالگی برسد اما اینها به آرزوی خود هرگز نمی رسند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان  تصریح کرد: باید با زبان هنرمندانه در طراز انقلاب اسلامی دستاوردهای انقلاب را تببین کرده و بشناسانیم و انقلاب اسلامی یادگار امام راحل با مختصات خاص خودش است. 

صفی یاری افزود: به فرموده امام راحل نگهداشت و استمرار انقلاب مهم‌تر است.

صفی‌یاری تصریح کرد: حفظ چارچوب و هویت انقلاب اسلامی و شاخص‌های مکتب فکری یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، و اگر از فضای انقلابی‌گری حراست کنیم، باید از هویت آن بر اساس اصولی که امام به یادگار گذاشته محافظت شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان  به شاخص‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری درباره راهکاری مقابله با دشمنان اشاره کردو گفت: دشمن با اصل نظام و اسلامیت ما مشکل دارد، اسلامیتی که هویت اصلی انقلاب اسلامی است.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار