مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان مطرح کرد
طبق مصوبه هیئت دولت افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند می‌توانند به شکل رایگان زیر پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.
کد خبر: ۴۵۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 05 July 2017

خدیجه ابراهیم‌خانی اظهار داشت: 60 درصد از ساکنان استان زنجان عضو بیمه سلامت هستند.

 
وی افزود: به طور حتم طرح تحول سلامت، یک طرح 100 درصد موفقی نبوده و مشکلاتی دارد و باید بازنگری شود ولی توانسته است خیلی از مشکلات مردم را هم در حوزه بهداشت و هم در حوزه سلامت حل کند.
 
مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با اشاره به قرارداد با سازمان‌های مختلف تصریح کرد: بیمه سلامت استان با 450 موسسه، با 9 بیمارستان دولتی، سه بیمارستان غیردانشگاهی دولتی، یک بیمارستان خصوصی و با برخی مطب‌ها و آزمایشگاه‌ها قرارداد دارد.
 
وی با اشاره به اینکه اداره سلامت یک نهاد دولتی است، گفت: اعتبارات این اداره از طریق دولت تامین می‌شود و با واریز اعتبارات، بدهی‌ها به موسسه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مطب‌ها واریز می‌شود و به طور میانگین هزینه این بیمه‌ها در ماه 17 میلیارد تومان است و این در حالی است که بدهی‌ها در نهایت تا آذر 95 وصول شده است اما برای برخی واحدها تا شهریور یا آبان پرداخت شده است.
 
مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان  با اشاره به بیمه مناطق روستایی خاطرنشان کرد: کودکان زیر 14 سال در روستاها می‌توانند از  خدمات رایگان دندان‌پزشکی هم در حوزه پیشگیری و هم در حوزه درمان استفاده کنند و این در حالی است که بانوان باردار تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفتند.
 
وی گفت: طبق مصوبه هیئت دولت افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند می‌توانند به شکل رایگان زیر پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.
 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار