امام جمعه زنجان مطرح کرد
تنها راه برطرف کردن دشمنی آمریکا با انقلاب این است که یا ما دست از انقلاب خود برداریم یا آمریکا راه انسانیت پیش گیرد و دشمنی آن‌ها تمامی ندارد.
کد خبر: ۴۵۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 07 July 2017
آیت‌الله علی خاتمی در خطبه نماز جمعه امروز زنجان با اشاره به 18 تیر ماه سالروز کشف کودتای آمریکایی پادگان نوژه عنوان کرد: برنامه این کودتا هدف قرار دادن مناطق حساس و مهم کشور مثل بیت امام توسط هواپیماهای پادگان نوژه همدان بود که خوشبختانه عملیات کشف شد.

وی با تاکید براینکه حزب الله همیشه باید در صحنه باشد، افزود: کشف این کودتا و وقایع دیگر نشان می‌دهد که لشکر خدا  حتی اگر حزب الله غافل شود همیشه حافظ انقلاب است.

خاتمی با بیان اینکه پشتیبان انقلاب خداوند است خاطرنشان کرد: تنها راه برطرف کردن دشمنی آمریکا با انقلاب این است که یا ما دست از انقلاب خود برداریم یا آمریکا راه انسانیت پیش گیرد و دشمنی آن‌ها تمامی ندارد.

وی زمان دشمنی آمریکا با ایران را از زمان پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: متاسفانه برخی فکر می‌کنند آمریکا به دلایل مسایل هسته‌ای با ما دشمنی می‌کند.

امام جمعه زنجان در ادامه  از بالا رفتن مصرف آب و برق در استان در روزهای گرم تابستان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه مصرف آب در ایران دو برابر مصرف آب در اروپا است و با توجه به جمعیت 80 میلیونی کشور اگر هر کس روزی یک لیتر آب صرفه‌جوئی کند روزانه 80 میلیون لیتر در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار