امام جمعه قیدار تاکید کرد
فرانسه با آغوش باز منافقین را تکریم کرد و حتی پیش از آن‏که وزیر خارجه به تهران بازگردد، تحریم‏های دیگری را علیه ایران تصویب نمود.
کد خبر: ۴۵۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳ 07 July 2017
امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه  به قرداد نفتی با شرکت توتال فرانسه همزمان با  همایش جنایتکاران گروهک تروریستی منافقین در فرانسه اشاره کردو گفت: این روزها قراداد نفتی فاز ۱۱ پارس جنوبی با شرکت توتال فرانسه توسط شرکت نفت بسته شد که فقط دو روز از سفر وزیر خارجه کشورمان به فرانسه گذشته بود که خاک این کشور میزبان همایش جنایتکارترین گروهک تروریستی علیه مردم ایران شد. فرانسه با آغوش باز منافقین را تکریم کرد و حتی پیش از آن‏که وزیر خارجه به تهران بازگردد، تحریم‏های دیگری را علیه ایران تصویب نمود.

وی تاکید کرد: متاسفانه دولت ما برای کشوری فرش قرمز پهن می کند که هنوز خون های آلوده به اچ آی وی فرانسه به ایران فراموشمان نشده و هنوز سنگ‏اندازی این کشور در مذاکرات هسته‏ای تا ‏جائی از رفتار آن‏ها به نقش «پلیس بد» تعبیر شد فراموشمان نشده است.

امام جمعه قیدار افزود: سران گروهک تروریستی منافقین در روز ۱۰ تیرماه گردهمایی سالیانه خود را در پاریس، یکروز پس از دیدار دکتر ظریف و امانوئل مکرون در کاخ الیزه، برگزار می کند گروهکی که در کارنامه خود قتل‏ عام بیش از ۱۷ هزار نفر از ملت ایران را ثبت کرده و امروز جزو منفورترین چهره‏ ها در میان ملت ایران به‏ حساب می‏آیند.

موسوی افزود: اگر آن روز در فتنه ۸۸ برخی جریانات سیاسی به وظیفه خود در قبال انقلاب و ملت و حضرت امام(ره) عمل می‏ نمود، امروز سردمدار گروهک ورشکسته منافقین نمی‏ توانست از عملکرد خود در فتنه ۸۸ با افتخار سخن بگوید.اگر چه افکارعمومی کشورمان به ‏صورت خودجوش در شبکه ‏های اجتماعی علیه اعمال قبیح این تروریست‏ها وارد عمل شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار