نماینده ولی فقیه در استان زنجان مطرح کرد
آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که در جامعه ما جا نیفتاده، سبک زندگی اسلامی، علوی و رضوی است، ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها برای انسجام بیشتر برنامه‌ها استفاده شود.
کد خبر: ۴۶۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹ 15 July 2017
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه نباید حضور خادمان رضوی در استان محور برنامه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای دهه کرامت باشد، اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور دعوت از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه هم صورت گیرد.

خاتمی با تاکید بر اینکه شاد بودن در شادی اهل بیت (ع) از دستورات خود ائمه اطهار است، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی استان هم باید برای دهه کرامت سنگ تمام بگذارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که در جامعه ما جا نیفتاده، سبک زندگی اسلامی، علوی و رضوی است، ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها برای انسجام بیشتر برنامه‌ها استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه با بیان اینکه ارتباط هیأت فاطمیون با نوجوانان و کودکان خود امتیاز بزرگی محسوب می‌شود، افزود: باید از این ظرفیت هم در دهه کرامت استفاده کرده و آن را پررنگ کرد.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی افزود مقرر شده در سال‌جاری هیأت فاطمیون زنجان با توجه به ظرفیت بالای فعالیتی، برنامه‌های دهه کرامت را انجام دهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار