معاون گردشگری کشور :
معاون گردشگری کشور با بیان اینکه 134 میلیون و 232 هزار و 820 بازدید گردشگران از مراکز گردشگری کشور صورت گرفته است تصریح کرد : این بازدید ها از ابتدای امسال تا پانزدهم تیرماه 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد رشد داشت.
کد خبر: ۴۶۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷ 23 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور و رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همچنین در بازدید از محور هراز ازرشد 23 درصدی اقامت درکشوراز ابتدای سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
 
بر اساس این گزارش، معاون گردشگری کشور در جلسه هماهنگی با شرکت های مجری خانه مسافر مازندران اظهار داشت: خانه مسافر، کانون پرجاذبه و پرطرفدار مازندران است.
 
مرتضی رحمانی موحد روز جمعه 30 تیرماه در جلسه هماهنگی با شرکت های خانه مسافر استان مازندران با اشاره به اهمیت خانه مسافر، مازندران را کانونی پر جاذبه و پرطرفدار در این حوزه برشمرد..
 
 رشد 23 درصدی اقامت در مازندران در آغاز سال 96
 
وی با توجه به برگزاری جلسات متعدد در موضوع خانه مسافر، فعالیت بیشتر و حذف کامل فعالیت های غیرقانونی را در آینده نزدیک خواستار شد.
 
معاون گردشگری سازمان با اشاره به اینکه خانه مسافر فرصتی است برای تاسیساتی که با هدف گردشگری در سایه قانون درخواست فعالیت دارند ، گفت : شرکت ها موظف به صدور مجوز، آموزش و مدیریت بر اساس قانون هستند و مهم ترین مشوق برای مالکان تاسیسات را فعالیت در سایه قانون برشمرد.
 
رشد 23 درصدی اقامت در ابتدای سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته
 
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور و رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همچنین در بازدید از محور هراز ازرشد 23 درصدی اقامت درکشوراز ابتدای سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
 
مرتضی رحمانی موحد ضمن بازدید از واحد های پذیرایی محور پرتردد و مهم هراز در استان مازندران با اشاره به اقامت 80 میلیون و 107 هزار و 345 نفر شب اقامت در کشور از ابتدای امسال تا پانزدهم تیر 96 گفت: مهم ترین بخش فعالیت ها ستاد بحث نظارت بر تاسیسات گردشگری است که در این بازده زمانیقریب به 79 هزار و 54 مورد بازدید نظارتی انجام شده است.
 
او با اشاره به نظارت تلفیقی و همراهی دستگاه های نظارتی، افزود: بهبود کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری را انتظار داریم.
 
معاون گردشگری کشور با بیان اینکه 134 میلیون و 232 هزار و 820 بازدید گردشگران از مراکز گردشگری کشور صورت گرفته است تصریح کرد : این بازدید ها از ابتدای امسال تا پانزدهم تیرماه 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد رشد داشت.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار