فرمانده انتظامی استان قم خبر داد
فرمانده انتظامی استان قم کاهش 44 درصدي تلفات حوادث رانندگي در حوزه درون و کاهش 29 درصدي تلفات در حوزه برون شهري را اميد بخش دانست. وی باز شدن مسیر تردد از رودخانه و نیز بلوار مرجعیت را در کاهش مشکلات ترافیکی و سهولت تردد مسیر پردیسان از ضروریات برشمرد.
کد خبر: ۴۶۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹ 23 July 2017
به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی در کمیسیون تحول راهور فرماندهی انتظامی استان قم که با حضور معاونان، فرماندهان و روسای پلیس‌های تخصصی این فرماندهی برگزار شد، کاهش 44 درصدی تلفات حوادث رانندگی در حوزه درون و کاهش 29 درصدی تلفات در حوزه برون شهری را امید بخش و قابل قدرشناسی دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه اخلاق کاربردی عرصه خدمت رسانی را هموار می‌کند، اهتمام پلیس به این مهم را در عرصه خدمت رسانی از محوری‌ترین ضروریات دانست.

فرمانده انتظامی استان قم سپس سهم اخلاق را در نحوه اعمال قانون خودروهای متخلف از سوی مأموران راهور مهم ارزیابی و اخلاق کاربردی را از محوری‌ترین وظایف پلیس برشمرد که نیازمند تقویت آرامش و سعه صدر است.

وی خودروهای شیشه دودی غیرمجاز به نحوی که از فاصله سه متری داخل خودرو قابل رویت نباشد و همچنین پلاک‌های مخدوش و هرگونه تغییر در شاسی خودرو که برابر قانون ممنوع باشد را مستلزم برخورد قانونی دانسته و از طرح‌های انجام شده توسط پلیس راه و راهور استان قم در این زمینه قدردانی کرد.

سردار مجتبایی باز شدن مسیر تردد از رودخانه و نیز بلوار مرجعیت را در کاهش مشکلات ترافیکی و سهولت تردد مسیر پردیسان از ضروریات برشمرد.

وی با بیان اینکه استفاده از نیوجرسی در برخی نقاط شهری مسکن و موقتی است، بر لزوم جانمایی صحیح و همچنین توجه بیش از پیش به زیباسازی شهری تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت کنترل محورهای مواصلاتی استان، موضوعات انضباط ترافیکی و انضباط اجتماعی را مهم ارزیابی کرد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار