رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان خبر داد
سعید یارمحمدی از استان زنجان در نخستین کارگاه اصول طراحی تمرین که در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۴۶۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 28 July 2017
مهدی مرادی  با بیان اینکه فعالیت‌های هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان بر اساس برنامه‌ریزی متمرکز در چند رشته ورزشی است، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای چهار سال آینده تعدادی رشته جدید نیز برای جذب بیشتر ورزشکاران به ورزش‌های این قشر اضافه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌ها، لازمه اضافه شدن رشته‌های جدید به ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان است، تصریح کرد: سال گذشته چهار رشته جدید به فعالیت‌های هیأت اضافه شده است.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان از برگزاری نخستین کارگاه اصول طراحی تمرین خبر داد و افزود: این دوره با هدف آموزش مربیان تیم ملی و آشنایی با جدیدترین روش‌های طراحی تمرین برگزار می‌شود.

مرادی ادامه داد: سعید یارمحمدی از استان زنجان در نخستین کارگاه اصول طراحی تمرین که در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، حضور پیدا کرد.

وی از اعزام کاروان ۲۴ نفره ایران برای شرکت در مسابقات جهانی پارا دو و میدانی خبر داد و گفت: ویدا مظهر به عنوان مربی از استان زنجان به این مسابقات اعزام خواهد شد.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان خاطرنشان کرد: کاروان ۲۴ نفره ایران برای شرکت در مسابقات جهانی پارا دو و میدانی روز یک‌شنبه هشتم مردادماه به کشور سوئیس اعزام می‌شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار