امام جمعه ابهر مطرح کرد
یک انسان با غیرت اجازه ورود دشمن را به سیاست مملکت و به آب و خاک مملکت نمی دهد و این مطلب همان مسئله انقلابی بودن است که رهبری عزیز چندین بار اشاره فرموده اند. البته انقلابی بودن هر شخص و ارگانی به حسب شان همان شخص و ارگان است.
کد خبر: ۴۶۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷ 28 July 2017
 امام جمعه ابهر در خطبه های نماز جمعه ابهر با اشاره به فرا رسیدن هفته کرامت، افزود: باید تلاش کنیم کریمانه زندگی کنیم زندگی کریمانه یعنی زندگی غیورانه، زندگی غیورانه، یعنی اجازه ورود نامحرم را به حریم دل و به حریم خاک و آب و به حریم ناموس و به حریم دین ندهیم. و با جان و دل و مال از عزت و غیرت خودمان محافظت و مواظبت کنیم.

وی ادامه داد: یک انسان با غیرت اجازه ورود دشمن را به سیاست مملکت و به آب و خاک مملکت نمی دهد و این مطلب همان مسئله انقلابی بودن است که رهبری عزیز چندین بار اشاره فرموده اند. البته انقلابی بودن هر شخص و ارگانی به حسب شان همان شخص و ارگان است.

امام جمعه ابهر گفت: غیرت دینی حکم می کند که همه آگاهانه و بصیرانه وحدت ملی را حفظ کرده و در مقابل دشمن مثل کوه ایستاده و فریب لبخند های ظاهری او را نخورند. رحیمی از حجاج بیت الله الحرام خواستند انشاالله با سلامتی و با زیارت مقبول شرف یاب شده و با اخلاق و عمل خود سیمای جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته تا توطئه های تکفیری ها و سلفی ها به خودشان برگردد.

رحیمی در ادامه به حجاج توصیه کرد: اکیدا از خرید در عربستان پرهیز کنند و نسبت به ولیمه در ایران نیز تجدید نظر کرده و هدفمندانه در کارهای عام المنفعه شریک باشند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار