امام جمعه قیدار مطرح کرد
آنچه در شرایط سخت کنونی ضرورت آن در جامعه بیش از پیش احساس می شود، پرداختن به مقوله کارآفرینی است.
کد خبر: ۴۶۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 28 July 2017
امام جمعه قیدار با بیان اینکه علاج مشکلات کشور، پیمودن راه اقتصاد مقاومتی است، یعنی تکیه به درون. چشم را ندوزیم به‏ دست دیگران، گفت: اقتصاد مقاومتی شرایطی دارد، ارکانی دارد؛ یکی از بخشهایش همین تکیه به مردم است. باید فکری بکنید برای این‏که به بخش خصوصی توان‏بخشی بشود، از هر طریقی که لازم است، کاری کنید که بخش خصوصی، بخش مردمی فعال شود. به مردم باید واقعاً میدان داده شود.

وی  با با بیان اینکه ۶ مرداد روز کارآفرینی و آموزش ‏های فنی و حرفه ‏ای‏ نامگذاری دشه است، گفت: آنچه در شرایط سخت کنونی ضرورت آن در جامعه بیش از پیش احساس می شود، پرداختن به مقوله کارآفرینی است. زیرا کارآفرینی در چنین شرایطی منابع لازم برای ایجاد رشد و توسعه در زمینه های تولید و منابع انسانی را فراهم می کند و با ایجاد اشتغال و کسب و کار جدید  بر توسعه محصولات و خدمات می افزایند.

موسوی در ادامه به برجام اشاره کرد و گفت: برخی همچنان فکر می کنند بهترین راه متقاعد کردن آمریکا برای اجرای برجام ادامه وضعیت فعلی است، به نظر می رسد تجربه دو سال گذشته کافی است بر این که این وضعیت جوابگو نیست آن ‏ها حتی با گذشت دو سال از امضای برجام، استراتژی تغییر و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران را ادامه می دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار