رئیس هیأت قایقرانی استان زنجان خبر داد
در حال حاضر قایقرانان زنجانی در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان در ترکیب تیم‌های ملی حضور دارند.
کد خبر: ۴۶۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 29 July 2017
رئیس هیأت قایقرانی استان زنجان با بیان اینکه قایقرانان زنجانی در رده‌های سنی مختلف تیم ملی قایقرانی ایران حضور دارند، اظهار کرد: در حال حاضر قایقرانان زنجانی در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان در ترکیب تیم‌های ملی حضور دارند.

وی از دعوت دو قایقران زنجانی به اردوی تیم ملی کانوپولوی بانوان در رده سنی جوانان خبر داد و گفت: تیم ملی کانوپولوی بانوان ایران خود را برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

رئیس هیأت قایقرانی استان زنجان با بیان اینکه اردوی تیم ملی کانوپولوی بانوان از امروز در شهر نوشهر استان مازندران آغاز شده است، تصریح کرد: در این مرحله از اردو 14 قایقران تمرینات خود را زیر نظر مربیان و سرپرستان پیگیری می‌کنند.

حمیدی با بیان اینکه اردوی آمادگی تیم ملی کانوپولوی بانوان در رده سنی جوانان تا چهاردهم مردادماه در نوشهر ادامه دارد، اضافه کرد: الهه عمرو به عنوان سرمربی و سرپرست و مریم زنبق به عنوان دستیار مربی اعضای کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار