رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان مطرح کرد
زمان حضور اورژانس در محل حادثه در جاده های اصلی در استان زنجان ۱۱.۳۱ دقیقه و داخل شهرها ۶ دقیقه و ۳ه ثانیه بوده است و در این زمینه نسبت به میانگین کشوری دارای وضعیت مطلوبتری هستیم.
کد خبر: ۴۶۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 29 July 2017
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: طی چهارماهه سال ۱۳۹۶  حدود ۱۱ هزار و ۷۷۲ مور ماموریتتوسط اورژانس استان زنجان انجام شده  که ۸ هزار و ۱۶۱ مورد ماموریت  شهری ،  سه هزار و ۱۰۷ مورد جاده ای و ۵۰۴ مورد بین مراکز بوده است.

وی تعداد ماموریتهای غیرتصادفی استان زنجان طی چهار ماهه سالجاری را ۸ هزار و ۹۴۵ مورد بوده  و بیشترین موارد ماموریتهای غیرتصادفی قلبی۶۹۶مورد، تنفسی ۴۰۵ مورد،سقوط ۳۷۵ مورد و مسمومیت ۲۹۸ مورد بوده است. 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان تعداد ماموریتهای تصادفی در این بازه در استان زنجان را حدود دو هزار و ۸۱۷ مورد اعلام کردو گفت:اعزام به بیمارستان ماموریتهای تصادفی  دو هزار و ۹۸۲ مورد و درمان در محل ۱۱۵ بوده است. 

زراعتچی  تاکید کرد: زمان حضور اورژانس در محل حادثه در جاده های اصلی در استان زنجان ۱۱.۳۱ دقیقه و داخل شهرها ۶ دقیقه و ۳ه ثانیه بوده است و در این زمینه نسبت به میانگین کشوری دارای وضعیت مطلوبتری هستیم.

وی گفت: با کم شدن فاصله پایگاه های اورژانس در جاده های زنجان، زمان رسیدن به محل حادثه کاهش پیدا کرده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان یاد آورشد: اورژانس استان به لحاظ رسیدن به موقع بر بالین بیمار از میانگین کشوری در سطح مطلوب‌تری قرار دارد که این مهم حاصل تلاش‌های شبانه‌روز قشر زحمت‌کش پایگاه‌های اورژانس حاصل شده و ما برنامه ریزی لازم برای تدوام این مهم را در دستور کاری خود داریم.

زراعتچی وظیفه اصلی پایگاه‌های اورژانس در سطح استان  زنجان را در سه بخش امدادرسانی در جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی و داخل شهر اعلام کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار