نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با کمال تاسف هزینه اجرای طرح‌ها به دلایل مختلفی بالا است، اضافه کرد: در بسیاری مواقع برای هر خانواده نزدیک 40 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و یک ماه پس از افتتاح طرح، این خانواده آب برای مصرف نداشته‌اند.
کد خبر: ۴۷۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 31 July 2017
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در زمینه وجود بحران آب در برخی از روستاهای استان، اظهار کرد: میزان اعتبارات در بخش آب روستایی کم نیست.

علی وقف‌چی با تاکید بر اینکه با کمال تاسف هزینه اجرای طرح‌ها به دلایل مختلفی بالا است، اضافه کرد: در بسیاری مواقع برای هر خانواده نزدیک 40 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و یک ماه پس از افتتاح طرح، این خانواده آب برای مصرف نداشته‌اند.

وی ابراز کرد: این شیوه هزینه‌کرد اعتبارات نشانگر بی‌تدبیری مسؤولان و عدم توجه به مصرف بیت‌المال است.

وقف‌چی ابا تاکید بر اینکه در گام نخست باید در مصرف و هزینه‌کرد اعتبارات به مسائل فنی توجه زیادی شود، ادامه داد: با حداقل هزینه باید بتوان بهترین بهره‌وری را داشت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه مشکلات تامین آب، قسمت کوچکی از موضوع درست است، اما این مشکل، جمعیت کمی را شامل می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر تعدادی از روستاهای شهرستان زنجان با مشکل عمده و نبود آب مواجه هستند.




منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار