مسئول روابط عمومی پاسداران مطرح کرد
همه ما باید تلاش کنیم خوبی را منعکس کرده و چهره شفاف نظام اسلامی را به خوبی معرفی کنیم و ما دنبال رجز خوانی نیستیم اما نشان دادیم که قادر هستیم از امنیت کشور و مردم دفاع کنیم.
کد خبر: ۴۷۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸ 31 July 2017
سردار رمضان شریف  گفت: سپاه همواره اصحاب رسانه را همراه خود می داند و با تنوع رسانه ای که وجود دارد فضای خوبی در کشور ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی و کشورمان به با هم بودن نیاز دارد و باید تلاش کنیم که به بهترین وجه ممکن برای تقویت و بیان دستاوردهای انقلاب و نظام تلاش کنیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رسالت سنگینی بر دوش خبرنگاران، است، گفت: نقش رسانه ها در جهت گیری و تاثیر در افکار عمومی انکار نشدنی چرا که رسانه ها تصویر سازمان ها و ادارات را به مردم ارائه می دهند.

شریف تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم خوبی را منعکس کرده و چهره شفاف نظام اسلامی را به خوبی معرفی کنیم و ما دنبال رجز خوانی نیستیم اما نشان دادیم که قادر هستیم از امنیت کشور و مردم دفاع کنیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  قدرت موشکی کشور را بازدارنده دانست و گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که موشک های ما برای تامین امنیت کشور و مقابله با کشورهایی که درصدد صدمه زدن به امنیت کشور هستند، ساخته شده و همنوایی خوبی برای افزایش توان قدرت موشکی کشور وجود دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار