رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان مطرح کرد کرد
به رسمیت نشناختن رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی همیشه در ورزش کشور نمودهای بارز و درخشش ویژه‌ای داشته است.
کد خبر: ۴۷۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 06 August 2017
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان با اشاره به حضور دو فوتبالیست ایرانی شاغل در یکی از تیم‌های اروپایی در کشور یونان در مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان با پیروی از آرمان‌های امام راحل و همچنین رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب، رژیم نامشروع اسراییل را به رسمیت نمی‌شناسد.

وی با بیان اینکه انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از جمله ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: به رسمیت نشناختن رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی همیشه در ورزش کشور نمودهای بارز و درخشش ویژه‌ای داشته است.

امیری با بیان اینکه حرکت ارزشی حمایت ورزشکاران در میادین بین‌المللی از مردم مظلوم فلسطین در حال حاضر به فرهنگ عمـومی  و جـهانی تبـدیـل شده است، خاطرنشان کرد:‌ غیرت و ایثار ورزش ایران اسلامی در حمایت‌های همیشگی از مردم مظلوم فلسطین برای جهانیان به صورت کامل ثابت شده است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان با بیان اینکه امروز کاغذی که بر روی آن نقشه رژیم صهیونیستی از "نیل تا فرات " طراحی شده بود با اراده مردم فلسطین و هوشمندی و هوشیاری مردم منطقه، به زباله‌دان تاریخ رفته است تصریح کرد: به زودی قدس شریف به دامن پرمهر امت اسلامی باز خواهد گشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار