رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد
بر اساس پیش‌بینی‌ها ظرفیت‌های قابل بهره‌برداری در استان زنجان در حوزه سنگ آهن تا پایان سال‌جاری بالغ بر 800 هزار تن است.
کد خبر: ۴۷۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 07 August 2017
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در زمینه ظرفیت مواد معدنی استان و فرآوری آنها در راستای ایجاد ارزش افزوده، اظهار کرد: ظرفیت واحدهای به بهره‌برداری رسیده در حوزه سنگ آهن یک میلیون و 57 هزار تن بوده است.
وی تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها ظرفیت‌های قابل بهره‌برداری در استان زنجان در حوزه سنگ آهن تا پایان سال‌جاری بالغ بر 800 هزار تن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در بخش کنسانتره و گندله آهن، نیز میزان ظرفیت واحدهای به بهره‌برداری رسیده در استان یک میلیون و 200 هزار تن است، اضافه کرد: ظرفیت‌های قابل بهره‌برداری تا پایان سال جاری حدود 54 هزار تن، پیش‌بینی می‌شود.

فغفوری با اشاره به اینکه ظرفیت‌های قابل بهره‌برداری در حوزه شمش روی هم در استان زنجان 3 هزار تن ارزیابی می‌شود، یادآور شد: ظرفیت واحدهای به بهره‌برداری رسیده در این زمینه هم 259 هزار و 180 تن اعلام شده است.

وی ظرفیت بازیافت روی به صورت شمش را تا پایان سال‌جاری بر اساس ظرفیت‌های قابل بهره‌برداری 3 هزار تن اعلام کرد و افزود: ظرفیت واحدهای به بهره‌برداری رسیده شمش سرب از مواد خام در استان  62 هزار و 950 تن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به ارائه تسهیلات از طریق طرح رونق اقتصادی به واحدهای معدنی استان، اظهار کرد: حداقل 20 معدن استان از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار