مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خبر داد
مسال برای ۴ هزار و ۸۰۰ خانواده تحت پوشش این نهاد طرح اشتغالزایی اجرا می شود و باید مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد توانمندشوند
کد خبر: ۴۷۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 07 August 2017
ب هدایت صفری گفت:  در طول سال طرح‌های مختلفی توسط کمیته امداد امام خمینی اجرا می شود. 
وی اظهار کرد: یکی از اقدامات کمیته امداد اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان است و در این راستا  ۳۵۶ میلیارد ریال اعتبار به بخش اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان زنجان اختصاص یافته است.

وی افزود: بر این اساس امسال برای ۴ هزار و ۸۰۰ خانواده  تحت پوشش این نهاد طرح اشتغالزایی اجرا می شود و باید مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد توانمندشوند، افزود: در این راستا براساس برنامه هدفگذاری شده سالانه باید ۱۰ درصد از مدد جویان از چرخه حمایتی خارج شوند.

صفری تصریح کرد: این مددجویان تحت پوشش در یک پروسه زمان‌دار وارد چرخه حمایتی کمیته امداد شده و در یک پروسه زمانی هم از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند چرا که خودشان توانمند می شوند و  این نهاد در راستای توانمند کردن مددجویان حمایت لازم را از مددجویان دارد و مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد افراد توانمند و خلاقی هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان بر توانمندی جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد اشاره کردو گفت: این نهاد توانمند سازی محرومین را در دستور کار جدی خود دارد و حفظ کرامت انسانی و ارائه خدمات را از رویکردهای اصلی خود قرار داده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار