مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد
آسیب‌های اجتماعی مسئله روز جامعه است، از همین رو باید توجه ویژ‌ه‌ای به آن وجود داشته باشد.
کد خبر: ۴۷۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 09 August 2017
حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری  اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با توجه به رسالت خود در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی طرح «کاهش آسیب‌های اجتماعی» را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از قبل برای اجرای این طرح برنامه‌ریزی شده و مناطق آسیب‌پذیر نیز شناسایی شده است، تصریح کرد: بر همین اساس طبق برنامه در هفت منطقه شناسایی شده طرح مذکور اجرایی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان جزو چهار استان پایلوتی است که طرح «کاهش آسیب‌های اجتماعی» در آن اجرایی می‌شود، بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی مسئله روز جامعه است، از همین رو باید توجه ویژ‌ه‌ای به آن وجود داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اسلام آباد، نجف آباد( بی سیم)، سایان، خاندره، کوی چمران ( گولجیک آباد)، کوی فاطمیه و کوی شهدا مناطقی هستند که طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در آنها اجرایی می‌شود، بیان کرد: در همین زمینه برنامه‌هایی در قالب پایگاه‌های اجتماعی، بوستان‌های معرفت و خانه‌های قرآنی راه‌اندازی خواهد شد.

صفی‌یاری با اشاره به اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همت همگانی و استفاده از ظرفیت‌ها در همه بخش‌ها است، بیان کرد: در مجموع تبلیغات اسلامی در قالب این طرح فرهنگی 873 برنامه در مناطق هفت‌گانه‌ای که مورد هدف هستند، اجرایی خواهد شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار