مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان تاکید کرد
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با تاکید بر اینکه هیچ کشوری به اندازه کشور ما فضای بازی برای استفاده از فضای مجازی ندارد، تصریح کرد: فرهنگ استفاده از فضای مجازی به خوبی وجود نداشته و از طرف دیگر این فضا برای همه باز بوده و در همین راستا یکی از واجبات ساماندهی فضای مجازی است.
کد خبر: ۴۷۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 10 August 2017
 مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: خبرنگاران در ۳۶۴ روز سال زحمات بسیاری را متحمل و در یک روز به بهانه شهادت شهید محمود صارمی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه باید چون دوران دفاع مقدس که مردمی بودن آن موجب پیروزی شد، دفاع فرهنگی نیز نشأت گرفته از این فرهنگ باشد، خاطرنشان کرد: اگر نتوان مردم را متوجه شرایط و اوضاع کنیم، موفق نخواهیم شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی که مخاطب با بمباران اطلاعاتی مواجه است، چاره‌ای جز بالابردن سواد رسانه‌ای وجود ندارد، ابراز کرد: امروزه بالای ۹۰ درصد از اطلاعات دریافتی در فضای مجازی نیاز نداریم، اما در فضایی قرار داریم که از آن استفاده و اطلاعات را دریافت می‌کنیم.

صفری با تاکید بر اینکه هیچ کشوری به اندازه کشور ما فضای بازی برای استفاده از فضای مجازی ندارد، تصریح کرد: فرهنگ استفاده از فضای مجازی به خوبی وجود نداشته و از طرف دیگر این فضا برای همه باز بوده و در همین راستا یکی از واجبات ساماندهی فضای مجازی است.
وی با تاکید بر اینکه کار فرهنگی دیربازده است، ابراز کرد: بر همین اساس اراده چندانی برای تزریق بودجه فرهنگی وجود ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه کار کردن در حوزه رسانه امروز بسیار سخت‌تر از سال‌های گذشته است، گفت: همه ما خبرنگاران و اصحاب رسانه، چون تاکیدات مقام معظم رهبری در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار داریم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار