امام جمعه زنجان مطرح کرد
امام جمعه زنجان با بیان اینکه آمریکا در این مدت دست از دشمنی با ایران برنداشته است و فقط لحن گفته‌هایش را تغییر داده است، اضافه کرد: حضور چشمگیر سران کشورهای مختلف در مراسم تحلیف ریاست جمهوری نشان داد که تلاش آمریکا برای منزوی کردن ایران بی‌نتیجه بوده است.
کد خبر: ۴۷۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 11 August 2017
امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری و حضور سران کشورهای مختلف در این مراسم اظهار کرد: حضور چشمگیر سران کشورهای مختلف در این مراسم اهمیت این موضوع را نشان می‌دهد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه آمریکا در این مدت دست از دشمنی با ایران برنداشته است و فقط لحن گفته‌هایش را تغییر داده است، اضافه کرد: حضور چشمگیر سران کشورهای مختلف در مراسم تحلیف ریاست جمهوری نشان داد که تلاش آمریکا برای منزوی کردن ایران بی‌نتیجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه حضور نمایندگان 105 کشور و روسای جمهوری در مراسم تحلیف بی‌سابقه بوده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد، بیان کرد: انتظار بر این است که رئیس جمهوری منتخب مردم با توجه به شعارهای انتخاباتی و محورهای اساسی که رهبری در سه اولویت مهم معیشت و اقتصاد، تعامل گسترده با دنیا، ارتباطات وسیع با ملت‌ها مطرح کردند را مورد توجه قرار داده و بر این اساس فعالیت کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان مسؤولیت را یک امانت برای مسؤولان عنوان کرد و گفت: کسانی که توفیق خدمتگزاری را دارند باید به امانت به وظیفه خود عمل کنند.

وی در ادامه به مردم سالاری دینی نیز تاکید کرد و گفت: مردم باید در جامعه احساس مسؤولیت داشته باشند، چرا که احساس مسؤولیت مردم موجب آبادانی کشور می‌شود.




منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار