مدیرکل کمیته امداد زنجان خبر داد
مدیرکل کمیته امداد زنجان با بیان اینکه سهمیه استان زنجان 60 وانت نیسان است افزود مددجویانی که این 60 وانت را تحویل می‌گیرند، شناسایی شده‌اند.
کد خبر: ۴۷۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 12 August 2017
مدیرکل کمیته امداد زنجان اظهار داشت: 5 هزار خودروی وانت نیسان شرکت زامیاد با هدف اشتغال‌زایی به مددجویان روستایی در سطح کشور تحویل می‌شود.

وی با بیان اینکه سهمیه استان زنجان 60 وانت نیسان است عنوان کرد: مددجویانی که این 60 وانت را تحویل می‌گیرند، شناسایی شده‌اند.

مدیرکل کمیته استان زنجان اعتبار تخصیص داده شده به این طرح را برای استان 18 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این خودروها تا پایان شش ماه آینده به مددجویان شناسایی شده تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در قالب توافق‌نامه سه‌جانبه میان کمیته امداد با شرکت خودروسازی زامیاد و صندوق کارآفرینی امید است، ابراز کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال این کار سبب درآمدزایی مددجویان روستایی شده و به بهبود معیشت آنان کمک می‌کند.

صفری داشتن گواهینامه را نخستین شرط واگذاری این خودروها به مددجویان روستایی عنوان کرد و گفت: این خودروها با 7 درصد تخفیف از شرکت زامیاد خریداری ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه 30 میلیون تومان وام از طرف صندوق کارآفرینی امید به مددجویان پرداخت می‌شود و سهم آورده مددجویان نیز یک میلیون تومان است، افزود: مدت زمان بازپرداخت تسهیلات پنج سال  و سود تسهیلات چهار درصد است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار