رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان مطرح کرد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت:ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان در راستای عمل به وظایف خود با ارگان‌های اصلی نظام هماهنگی دارد.
کد خبر: ۴۷۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 17 August 2017
 ذبیح‌الله بابایی با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب و دفاع مقدس از جمله شهید حججی اظهار کرد: باید بدانیم که انسان‌های پاکدست و خوبی هم در این کشور هستند که برای سربلندی و عزت ایران کار می‌کنند.

وی با تاکید بر فداکاری و ایثار جوانان این دیار برای بازگشایی راه کربلا در تاریخ گفت: چه بسا بزرگانی که در آرزوی زیارت کربلا از دنیا رفتند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان تاکید کرد: به برکت خون شهدا مسیر زیارت عتبات عالیات برای دوستداران از جمله شیعیان ایران بازگشایی شده است.

وی در ادامه  افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان در راستای عمل به وظایف خود با ارگان‌های اصلی نظام هماهنگی دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای ساخت نیم‌ضریح امامین عسگریین با اهداف خاصی انجام شده است، ادامه داد:‌ انجام کار فرهنگی ناشی از حضور این نیم‌ضریح، تربیت نیروهای متخصص برای صنعت ساخت ضریح و اشتغالزایی را از جمله اهداف تلاش‌های انجام شده برای ساخت نیم‌ضریح امامین عسگریین در زنجان است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با تاکید بر اینکه ساخت نیم‌ضریح امامین عسگریین مراحل پایانی کار خود را می‌گذارند، افزود: این نیم‌ضریح در مرحله طلاکاری قرار دارد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار