معاون استاندار زنجان عنوان کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با بیان اینکه وزارت صنعت 129 واحد تولیدی را در استان شناسایی کرده است که قابلیت صادرات دارد، گفت: طبق اعلام وزارتخانه استان زنجان به همراه استان آذربایجان شرقی در رتبه دوم قابلیت صادراتی ایستاده است و این یک خبر خوب برای زنجانی‌ها است.
کد خبر: ۴۷۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 17 August 2017
 معاون استاندار زنجان با اشاره به توان بالای استان در صادرات اظهار داشت: باید از نرم کشوری بالا باشیم چون که ظرفیت‌های بالایی در حوزه معدنی و صنایع داریم.

وی با بیان اینکه در استان زیرساخت‌های کشاورزی بالایی وجود دارد، گفت: تولید 80 هزار تن سیر در طارم نشان از ظرفیت بالای کشاورزی در استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با بیان اینکه وزارت صنعت  129 واحد تولیدی را در استان شناسایی کرده است که قابلیت صادرات دارد، گفت: طبق اعلام وزارتخانه استان زنجان به همراه استان آذربایجان شرقی در رتبه دوم قابلیت صادراتی ایستاده است و این یک خبر خوب برای زنجانی‌ها است.

وی گفت: باید تلاش شود 129 واحد تولیدی که قابلیت صادراتی دارند در سال‌های آینده این میزان افزایش یابد‌.

نیک‌سرشت با تاکید بر اینکه باید به گمرک استان زنجان کمک شود تا تمام اقلام از این کانال صادر شود، بیان کرد: یک جلسه‌ مشترک بین گمرک و تمام واحدهای تولیدی به کمک اتاق بازرگانی استان انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه صادرات و گردش مالی بالا سبب پیشرفت استان می‌شود، عنوان کرد: امروزه به شهری که تراز مالی بالایی داشته باشد واژه توسعه یافته خطاب می‌کنند.

محمدرضا یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید صادرکننده بومی پرورش دهیم، گفت: متاسفانه برخی از صادرکننده‌های ما زنجانی نیستند.

وی با ابراز تاسف نسبت به اینکه سیر طارم در تاکستان بسته‌بندی شده و صادر می‌شود، گفت: باید رویه‌ای شکل گیرد تا جلوی این کار گرفته شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار