امام جمعه موقت زنجان تاکید کرد
لازم است دولتمردان به این نکات توجه داشته باشند، گفت: پرداختن به مشکلات مردم، پرداختن به مسائل داخلی، معیشت و اقتصاد، تعامل گسترده با دنیا، صلابت در برابر سلطه طلب؛ سه مطلب مهم عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری است که باید دولت در طول چهار سال مسوولیت باید بدان توجه داشته باشد.
کد خبر: ۴۸۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 18 August 2017
 امام جمعه موقت زنجان در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان،گفت: دولت دوازدهم با انتخاب وزرای شایسته و رای اعتماد از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اهداف مورد تاکید قدم بردارند و در کاهش مشکلات و معضلات کشور پیشقدم باشند.

وی با بیان اینکه  ورزا و مسئولان کشور در عین صمیمیت با ملت و داشتن پشتکار در برطرف کردن مشکلات در برابر دشمنان انقلاب نیز با صلابت بیاستند، ادامه داد: دولت دوازدهم با ارائه برنامه های کارشناسی و اقدامات خلاقانه و ماندگار وارد میدان شود.

موسوی با یادآوری انیکه مقام معظم رهبری در آغاز هفته دولت و در مراسم  تنفیذ حکم ریاست جمهوری مطالبی رو ارائه کردند که لازم است دولتمردان به این نکات توجه داشته باشند، گفت: پرداختن به مشکلات مردم، پرداختن به مسائل داخلی، معیشت و اقتصاد،  تعامل گسترده با دنیا، صلابت در برابر سلطه طلب؛ سه  مطلب مهم عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری است که باید دولت در طول چهار سال مسوولیت باید بدان توجه داشته باشد. 

 امام جمعه موقت زنجان در ادامه با بیان اینکه اول شهریور مصادف با اول ذیقعده روز ازدواج حضرت علی با حضرت فاطمه زهرا(س) نامگذاری شده که از هر جهت الگو و سرمشق هستند، گفت: تسهیلات ازدواج باید بیشتر شود و در زمان کوتاهی در اختیار جوانان قراربگیرد تا آن ها برای تشکیل خانواده به مشکلی بر نخورند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار