فرمانده سپاه استان زنجان مطرح کرد
دشمنان همواره به دنبال ایجاد فتنه و حادثه تروریستی در منطقه و ایران بوده‌اند خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی مجلس نمونه‌ای از فتنه شوم دشمنان بود ولی قدرت موشکی سپاه و فرمانبرداری به موقع سربازان ولایت پاسخ کوبنده‌ای برای اربابان داعش داد.
کد خبر: ۴۸۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 28 August 2017
سردار جهانبخش کرمی با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: امروزه در حساس‌ترین شرایط جهانی هستیم و اوج مبارزه انقلاب اسلامی با استکبار است.

وی به توطئه‌های دشمنان علیه ایران اشاره و خاطرنشان کرد: 39 سال است که دشمنان انقلاب علیه جمهوری اسلامی جنگ را شروع کردند و همواره بازنده میدان بودند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه تاسیس انقلاب شکوهمند اسلامی تمام ابهت ابرقدرت‌ها را شکست تصریح کرد: دشمنان قسم خورده ایران در مقابل عظمت حضرت امام(ره)، رهبر معظم انقلاب، ولایت فقیه، ملت ایران و شهدا همواره شکست خورده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد فتنه و حادثه تروریستی در منطقه و ایران بوده‌اند خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی مجلس نمونه‌ای از فتنه شوم دشمنان بود ولی قدرت موشکی سپاه و فرمانبرداری به موقع سربازان ولایت پاسخ کوبنده‌ای برای اربابان داعش داد.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه همواره باید منویات مقام معظم رهبری را گوش فرا دهیم بیان کرد: رهبر انقلاب در دیدار با دولتمردان تاکید کردند که خدمت به مردم را فراموش نکنید و همواره تلاش کنید تا مشکلات مردم را برطرف کنید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار