نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهردار آینده زنجان چه بومی باشد چه غیر بومی، وظیفه داریم از وی و تصمیمات شورا حمایت کنیم.
کد خبر: ۴۹۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 14 September 2017
فریدون احمدی امروز در واکنش به شایعات منتشر شده در مورد نقش نمایندگان در انتخاب شهردار زنجان اظهار کرد: شورای شهر زنجان انتخاب شده توسط مردم، شورایی فهیم، عالم، مدیر و مدبر است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مردم اشتباه نبوده و افراد ناشایست برای این کرسی انتخاب نشده‌اند، افزود: شورای شهر زنجان شورایی آشنا به مسائل شهر بوده و بی شک اعضای این شورا براساس مصلحت شهر، شهرداری شایسته انتخاب خواهند کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس وظیفه دارم، از منتخب مردم و منتخب شورای شهر زنجان حمایت کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه در کار شورای شهر زنجان دخالت نمی‌کنند، افزود: نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر زنجان، مکمل همدیگر بوده و در عرض هم قرار ندارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهردار آینده زنجان چه بومی باشد چه غیر بومی، وظیفه داریم از وی و تصمیمات شورا حمایت کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار