تساوی جنجالی صبا مقابل گل‌گهر
تیم فوتبال صبای قم در ثانیه‌های پایانی مسابقه از شکست برابر گل‌گهر سیرجان فرار کرد. بازی دو تیم صبای قم و گل گهر سیرجان با داوری عجیبی روبرو شد و پس از دو بار تمدید به دقیقه ۱۰۵ کشید. در این بازی ۱۲ کارت زرد نیز به دو تیم داده شده است.
کد خبر: ۴۹۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ 24 September 2017
به گزارش تابناک قم، در ادامه هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال تیم صبای قم در خانه مقابل تیم گل‌گهر سیرجان در دقیقه ۹۵ از شکست فرار کرد.

صبای قم در این فصل هنوز نتوانسته بردی به دست بیاورد. گل‌گهر هم سه امتیاز را به راحتی در ثانیه‌های پایانی مسابقه از دست داد.

احمد حسن‌زاده دو گل از روی دو پنالتی در دقایق ۱۸ و۷۳ به ثمر رساند. کمیل محمدی در دقیقه ۶۷ و جهانگیر عسگری در دقیقه ۹۰+۵ برای صبا گلزنی کردند. 

نکته جالب اینجا بود در دقیقه 89 و 40 ثانیه داور بازی در شرایطی که برای گل‌گهر 2 پنالتی گرفته بود سوت پایان بازی را به صدا درآورد که این مسئله با اعتراض روبرو شد.

بعد از آن داور دوباره تیم‌ها را به زمین فراخواند! که همین موضوع باعث اعتراض شدید هر 2 تیم شد و هواداران هم به زمین ریختند.

در ادامه و در ثانیه‌های پایانی تیم صبا به شکلی جنجالی به گل دوم رسید که داور بعد از کلی کش و قوس این گل را به سود صبا اعلام کرد که این موضوع با اعتراض شدید گل‌گهری‌های روبرو شد و حتی بگوویچ تیمش را از زمین بیرون کشید و حاضر نشد ادامه بازی را انجام دهد، هرچند با پا در میانی مسئولان بازی از سر گرفته شد.

تمام این اتفاقات در شرایطی رخ داد که داور 4 دقیقه وقت اضافه گرفته بود اما تا دقیقه 105 طول کشید.

داور این دیدار، همچنین 12 کارت زرد به بازیکنان دو تیم داد و رکوردی در این زمینه از خود بر جای گذاشت.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار