با قطعی شدن تغییر "مروارید"، استاندار ایلام و انتصاب غیرمنتظره ی "قاسم سلیمانی دشتکی" به جای او ، آنچه افکار عمومی ایلامیان را به خود مشغول کرده و خیزش خودجوش آنان را در پی داشته است، بدرقه ی ناخواسته ی فردی فرهنگی است که منش و روش اخلاقی وی در کسوت مدیر ارشد اجرایی استان زبانزد خاص و عام بوده است.
کد خبر: ۴۹۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱ 24 September 2017
تابناک ایلام عمران خودآموز::با قطعی شدن تغییر "مروارید"، استاندار ایلام و انتصاب غیرمنتظره ی "قاسم سلیمانی دشتکی" به جای او ، آنچه افکار عمومی ایلامیان را به خود مشغول کرده و خیزش خودجوش آنان را در پی داشته است، بدرقه ی ناخواسته ی فردی فرهنگی است که منش و روش اخلاقی وی در کسوت مدیر ارشد اجرایی استان زبانزد خاص و عام بوده است.

مرواریدی که سوابق اجرایی اش نه در امور فرهنگی، بلکه در حوزه های عمرانی، صنعتی و کشاورزی رقم خورده است ، آنچنان با فرهنگ و هنر این دیار دیرپا مانوس و موافق بود که کمتر رویداد فرهنگی بدون حضور موثر وی برگزار می شد.
 
حمایت مادی مروارید از حوزه ی فرهنگ اگر به اقتضای شرایط اقتصادی کشور کافی نبوده است، بی شک عنایت معنوی و حضور همواره ی وی بسیار مغتنم و پیش برنده بوده است.
 
مهمترین انتظار ایلامیان، به ویژه جامعه ی فرهنگی، هنری و رسانه ای استان از استاندار جدید ایلام، مراقبت از میراث فرهنگی مروارید و اهتمام به تداوم آن است.
 
امید است "قاسم سلیمانی دشتکی " به عنوان نماینده ی عالی دولت دوازدهم در این استان مرزی و متمدن ،  با تدبیر و درایت خویش،نه تنها علاقه مندی مردم به سلف صالح خود را سرمایه و ذخیره ای کم نظیر برای دولت تدبیر و امید بداند، بلکه برنامه های ناتمام "مروارید" را تمام کند و استفاده از ظرفیت فرهنگی ایلام را ، برای رشد و پیشرفت "عروس زاگرس"در اولویت قرار دهد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار